Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Αποφασισμένη να κάνει ένα νέο ξεκίνημα αρχής γενομένης από το κρίσιμο παιχνίδι με την πρωταθλήτρια Ευρώπης Ισπανία, την Πέμπτη είναι η Εθνική μας ομάδα. Άπαντες στο στρατόπεδο της «γαλανόλευκης» έχουν στείλει το μήνυμα για ανασύνταξη και συσπείρωση μετά τις δύο ήττες στην α΄ φάση του Ευρωμπάσκετ, που έχουν φέρει σε δυσμενή θέση την ομάδα του Αντρέα Τρινκιέρι στον επόμενο γύρο και δηλώνουν πανέτοιμοι να παλέψουν για το καλύτερο δυνατό.

Το σύνθημα για μία νέα αρχή αναμένεται να στείλει και σήμερα ο ομοσπονδιακός μας τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα με τους Ισπανούς.

«Μόνοι μας φέραμε τον εαυτό μας σε δύσκολη θέση. Έχουμε δώσει το χειρότερό μας εαυτό για να φτάσουμε ως εδώ. Πλέον η λέξη που πρέπει να ξέρουμε όλοι μας είναι αντίδραση. Εδώ που έχουμε φτάσει υπάρχουν δύο δρόμοι και πρέπει να κάνουμε την επιλογή μας, να ζήσουμε και να προχωρήσουμε ή να πετάξουμε μόνοι μας τον εαυτό μας στον τάφο», δήλωσε χθες ο Κώστας Καϊμακόγλου, τονίζοντας ότι είναι ώρα για πράξεις.

«Τα είπαμε μεταξύ μας οι παίκτες και οι προπονητές. Δεν θα πρέπει όμως να μείνουμε στα λόγια, αλλά να κάνουμε πράξεις. Ξέρουμε ότι η Ισπανία είναι ένα από τα μεγάλα φαβορί παρά τις απουσίες της. Έχει παίξει ίσως το καλύτερο μπάσκετ στη διοργάνωση. Έχει την καλύτερη άμυνα, είναι ο κακός μας δαίμονας, αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει να κοιτάξουμε μόνο την ομάδα μας και να παρουσιαστούμε όσο πιο έτοιμοι γίνεται», πρόσθεσε.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Κώστα Παπανικολάου. «Έχουμε πει πολλές φορές να σταματήσουμε τα λόγια και να παίξουμε. Τώρα έχουμε φτάσει στην κατάσταση που λέγαμε για τους Τούρκους πριν λίγες μέρες, είμαστε με την πλάτη στον τοίχο. Τέρμα τα λόγια. Όλα τα παιδιά πρέπει να κατεβάσουμε το κεφάλι και να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Δεν υποσχόμαστε σε κανέναν τίποτα πέρα ότι θα παλέψουμε για το καλύτερο. Ο καθένας προσωπικά έχει καταλάβει τι πρέπει να κάνει και θα προσπαθήσει για το καλύτερο δυνατό», δήλωσε σχετικά ο Κ. Παπανικολάου, σημειώνοντας πως «την Πέμπτη υπάρχει μία ευκαιρία να αποδείξουμε ότι είμαστε ομάδα και παλεύουμε ο ένας για τον άλλο».