Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 «Ξεκινήσαμε χαλαρά το παιχνίδι, αλλά ανεβάσαμε την απόδοση μας μετά το πρώτο τριαντάλεπτο ενώ παίξαμε πολύ καλύτερα στο δεύτερο ημίχρονο.

Δημιουργήσαμε ευκαιρίες για να σκοράρουμε και αν ισοφαρίζαμε, κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιο θα ήταν το τελικό αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια στη Σλοβενία για τη νίκη της, όμως, έχω την εντύπωση πως το τελικό 2-0 δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα του αγώνα», ήταν η αρχική τοποθέτηση του Ομοσπονδιακού μας τεχνικού στη Συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του αγώνα.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο κ. Νίκος Νιόπλιας μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Είναι γεγονός ότι από το 2008 και μετά, έχει αρχίσει ο κατήφορος του Κυπριακού ποδοσφαίρου και δεν ξέρουμε που θα σταματήσει. Κάνουμε μια νίκη τον χρόνο. Δυστυχώς δεν είμαι αισιόδοξος για το μέλλον. Αυτή είναι η άποψη μου.

Άλλο Κυπριακό ποδόσφαιρο, άλλο Κυπριακές ομάδες. Έχουμε καλούς παίκτες στην Εθνική, όμως δεν έχουμε πολλούς.

Είδαμε όλοι τις Κυπριακές ομάδες που έπαιξαν στην Ευρώπη να χρησιμοποιούν από ελάχιστους εώς καθόλου Κύπριους. Λέγαμε ότι λόγω των οικονομικών συνθηκών, θα αυξανόταν ο αριθμός των Κυπριών που θα έπαιζαν, όμως τα πράγματα έγιναν χειρότερα.

Αυτή είναι η πραγματικότητα, αλλά θα συνεχίσουμε να παλεύουμε με τα όπλα που έχουμε".

Ο Κρίστης Θεοφίλου αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα ανέφερε:

«Παρουσιαστήκαμε καλύτεροι σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα της Νορβηγίας και στο δεύτερο μέρος είχαμε ευκαιρίες αλλά δυστυχώς δεν τις αξιοποιήσαμε.

Οι Σλοβένοι πέτυχαν τα τέρματα τους σε αντεπιθέσεις, αξίζαμε περισσότερα όμως η προσπάθεια δεν σταματά εδώ. Βλέπουμε τη συνέχεια με στόχο να μαζέψουμε βαθμούς».