Συγχαρητήρια στον Μάριο Γεωργίου για το αργυρό μετάλλιο στο Μονόζυγο, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ενόργανης Γυμναστικής που διεξάγεται στο Κάιρο της Αιγύπτου!
Με 14.066 βαθμούς ο Ολυμπιονίκης μας πήρε τη 2η θέση. Μια ακόμη μεγάλη διάκριση για τον πρωταθλητή μας!
Πολλά μπράβο στον Μάριο Γεωργίου και τον προπονητή του Παναγιώτη Πετρίδη!
Συγχαρητήρια στον Σωκράτη Πηλακούρη για την 5η θέση που κατέλαβε στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ενόργανης Γυμναστικής που διεξάγεται στο Κάιρο της Αιγύπτου!
Με 13.200 βαθμούς πήρε την 5η θέση και παράλληλα με την εμφάνισή του αυτή βρίσκεται στην 7η θέση στην παγκόσμια κατάταξη!
Πολλά μπράβο στον Σωκράτη Πηλακούρη και τον προπονητή του Ηρόδοτο Γεωργαλλά!