Εξαφάνισαν τα εισιτήρια οι οπαδοί της ΑΕΚ, ενόψει του πρώτου ημιτελικού κυπέλλου απέναντι στην Ομόνοια..
"Η Αθλητική Ένωση Κίτιον (ΑΕΚ) Λάρνακας ενημερώνει το φίλαθλο κοινό ότι ενόψει του πρώτου αγώνα της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου με αντίπαλο την Ομόνοια στο ΓΣΠ (Τετάρτη 30/04,19:00), έχουν εξαντληθεί όλα τα εισιτήρια."