Οι άνθρωποι του Άρη είχαν μία πολύ όμορφη ιδέα, αφού έκαναν μία πολύ όμορφη συνέντευξη με τον οπαδό-σκύλο της ομάδας που έχει κλέψει καρδιές.
Στο παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής των play off για τις θέσεις 5-8 ο Άρης φιλοξένησε τον ΟΦΗ, αλλά την παράσταση έκλεψε ένας πολύ αγαπητός σκύλος που φορούσε την φανέλα των «Κιτρινόμαυρων».
Οι άνθρωποι του Άρη το πήγαν λίγο πιο μακριά, καθώς στον επίσημο λογαριασμό τους στο Instragram του πήραν συνέντευξη.
Μερικές από τις ερωτήσεις ήταν «Σουβλάκι ή πιτόγυρο», αλλά και με το πώς ένιωσε μετά τη νίκη.
Το σχετικό βίντεο: