Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ενημέρωση από τον Ποδοσφαιρικό Όμιλο Παλαιμάχων Λευκωσίας....

 

Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ταμασού Ησαϊα είχε χθες το βράδυ αντιπροσωπεία του Ποδοσφαιρικού μας Ομίλου με επικεφαλής τον Πρόεδρο μας Κώστα Σιαξιατέ στην παρουσία και των κ.κ επίτιμου Προέδρου Πέπη Ιακώβου ,Α Αντιπροέδρου μας Κώστα Σοφρωνίου, του Βοηθού Ταμία Παύλου Παπαπαύλου και του Εφόρου Δημοσίων Σχέσεων Γιώργου Παπαδήμου .

Στην συνάντηση με τον Πανιερώτατο συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την έναρξη συνεργασίας για από κοινού εκδηλώσεις τόσο σε θέματα που αφορούν το ποδόσφαιρο και την ανησυχία μας για την σταδιακή εξαφάνιση του κυπριακού στοιχείου απο το ποδόσφαιρο μας και το μελλον των κυπρίων ποδοσφαιριστών καθώς και θεμάτων που αφορούν την κοινωνία και με ποιους τρόπους μπορούμε από κοινού να βοηθήσουμε .

Ήδη τέθηκαν στο τραπέζι εισηγήσεις οι οποίες θα αξιολογηθούν και σύντομα θα σας ενημερώσουμε.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης Πανιερώτατος ξενάγησε τα μελη μας στον χώρο της Μητρόπολης.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Πανιερώτατο για το ειλικρινή ενδιαφέρον του για στήριξη του Ποδοσφαιρικού μας Όμιλου.