Παρέμβαση στα όσα συμβαίνουν στο ΑΠΟΕΛ έκανε ο Τάκης Αντωνίου, παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, πρώην προπονητής και πρώην διοικητικό στέλεχος των γαλαζοκιτρίνων.
Οι δηλώσεις του έγιναν στην ιστοσελίδα kerkida.net
"Οι πληροφορίες που είχαμε χθες ήταν ότι οι δύο πλευρές είχαν φθάσει σε συμφωνία, σε όλα τα βασικά ζητήματα που τέθηκαν για συζήτηση. Είναι με έκπληξη που είδαμε σήμερα μία ανάρτηση από τον κ. Τριανταφυλλίδη και επειδή βρισκόμαστε σε μία φάση όπου οι διεργασίες είναι στο τελικό στάδιο και τα βασικά θέματα είναι συμφωνημένα, η δική μας θέση, αλλά και εισήγηση, είναι να επικεντρωθούμε στα θετικά στοιχεία και όλα όσα μας ενώνουν. Και αν υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές να φροντίσουμε να ξεπεραστούν.
Εμείς σαν παλαίμαχοι θέλουμε να τονίσουμε κάτι. Η ιστορία του ΑΠΟΕΛ έχει καταγράψει όλους, όσοι συνέβαλαν στην καταγραφή αυτής, είτε με την κατάκτηση τίτλων, είτε με τις διακρίσεις στην Ευρώπη.
Αυτούς όμως που θα συμβάλουν με την στάση τους, στην παρούσα φάση, ώστε να επιβιώσει η ομάδα μας, θα τους κατατάξει στην πιο περίοπτη θέση”