Η Νέα Σαλαμίνα έφτασε μια ανάσα από τη νίκη στο Δασάκι, αλλά ο Εθνικός Άχνας βρήκε γκολ στις καθυστερήσεις και το ματς ολοκληρώθηκε ισόπαλο 1-1, στην 1η αγωνιστική της β’ φάσης του πρωταθλήματος.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον Εθνικό να απειλεί στο 2ο λεπτό, όταν το σουτ του Μπονέτο κόντραρε και πήρε επικίνδυνη τροχιά, αλλά ο Μελίσσας απέκρουσε σωτήρια. Στο 24’, η Νέα Σαλαμίνα είχε τη δική της μεγάλη στιγμή με τον Βέλλιο, όμως ο Φλόρες έδιωξε σε κόρνερ. Οι φιλοξενούμενοι σκόραραν στο 37’ με τον Πλουμέιν, αλλά το γκολ ακυρώθηκε μέσω VAR για οφσάιντ του Ταμπεκού.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Ντε Λούκας είχε δοκάρι στο 49’, ενώ η πίεση της Νέας Σαλαμίνας καρποφόρησε στο 84’, όταν ο Φερνάντες σούταρε, ο Φλόρες απέκρουσε και ο Βέλλιος από κοντά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, κάνοντας το 0-1.
Όμως, ο Εθνικός δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Στο 90+6’, μετά από εκτέλεση φάουλ του Μπρένο, ο Λομοτέι πρόλαβε την άμυνα και με προβολή διαμόρφωσε το τελικό 1-1, στερώντας από τη Νέα Σαλαμίνα μια πολύτιμη νίκη. Έτσι, οι δύο ομάδες μοιράστηκαν τους βαθμούς, με τους φιλοξενούμενους να χάνουν την ευκαιρία για ένα σημαντικό τρίποντο στη μάχη της παραμονής.
Στιγμιότυπα:
Οι δηλώσεις:
Νταβίντ Μπαντία: "Είμαι περήφανος για τον βαθμό που πήραμε αλλά και για την ομάδα μου. Παρά την ήττα καλύτερα που πήραμε τον βαθμό. Η Νέα Σαλαμίνα έκανε δύσκολα τα πράγματα για εμάς. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε το παιχνίδι μας. Στο τέλος πήραμε τον βαθμό αν και θέλαμε τη νίκη. Μας βοηθά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Οι παίκτες το πίστεψαν μέχρι το τέλος για να έρθει η ισοφάριση. Κάναμε πολύ καλά παιχνίδια γενικότερα. Αξίζαμε περισσότερους βαθμούς όπως για παράδειγμα με την Ομόνοια Αραδίππου και τον Απόλλωνα. Έχουμε και τραυματισμούς, άλλαξα πράγματα στο τακτικό κομμάτι. Στον πρώτο γύρο βάζαμε περισσότερα γκολ, πρέπει να το κάνουμε και τώρα. Δεχόμαστε όμως λιγότερα γκολ τώρα".
Έκτορ Γκοντζάλες: "Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου για την προσπάθεια. Το ίδιο και στον Εθνικό αλλά και στον κ. Μπαντία. Είμαι πολύ περήφανος, τα δώσαμε όλα, το ίδιο και ο κόσμος μας. Στο πρώτο ημίχρονο πήγαμε καλά, βρήκαμε ευκαιρίες. Στο δεύτερο ήταν μοιρασμένο το παιχνίδι. Σκοράραμε το τέρμα αλλά στο φινάλε δεχθήκαμε το γκολ δυστυχώς".
Oι εντεκάδες:
Εθνικός Άχνας: Φλόρες, Ντε Ιριόντο, Λίπσκι, Μπονέτο, Λομοτέι, Γκονζάλες, Ψάλτης, Μπαχανάκ, Αντερέγκεν, Οφόρι, Αγγελόπουλος.
Στον πάγκο: Παπαστυλιανού, Περατικός, Ηλία, Σόμπιεχ, Πεχλιβάνης, Παναγιώτου, Ερνάντες, Μιλιτσεάνου, Σάντι, Χριστοφή, Τετούρ, Μπρένο.
Νέα Σαλαμίνα: Μελίσσας, Ντε Λούκας, Τόμοβιτς, Μιχαήλ, Ταμπέκου, Γκμπελέ, Βέλλιος, Ντουρμίσι, Φράγκος, Μπαχάσα, Πλουμέν.
Στον πάγκο: Άντος, Καλανίδης, Ντουρμισάι, Μπεχαράνο, Καρλίτος, Παπαγεωργίου, Σπυριδάκης, Λέζιακς, Μαρουδής, Βίκτωρος, Κατσιάρης.
Στάδιο: Εθνικού Άχνας
Διαιτητής: Θεουλή Χρυσοβαλάντης
Α' Βοηθός Διαιτητής: Ανδρέου Π. Ανδρέας
Β' Βοηθός Διαιτητής: Αναστασίου Στέφανος
4ος Διαιτητής: Τσαμπαλάς Ανδρέας
VAR: Χριστοφόρου Μάριος
AVAR: Αντωνίου Μάριος
Παρατηρητής:Ζαφείρης Σάββας