Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στη μάχη του Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας μπαίνει σήμερα το απόγευμα η εθνική Ελλάδα που αντιμετωπίζει τη Σουηδία στις 18:45, σε αναμέτρηση για τον Δ Όμιλο στην πρώτη φάση της διοργάνωσης.

Στόχος του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος είναι η επιστροφή στο βάθρο των μεγάλων διοργανώσεων, και οι διεθνείς μας δηλώνουν αποφασισμένοι να επαναφέρουν την «επίσημη αγαπημένη» στην κορυφή της Ευρώπης.

Πρώτη αντίπαλος της «γαλανόλευκης» θα είναι σήμερα στις 18:45 στο Κόπερ, ο «αδύναμος κρίκος» του ομίλου, Σουηδία. Από κει και πέρα τα πράγματα δυσκολεύουν, καθώς ακολουθεί η Ρωσία (5/9, 22:00), η ισχυρή Τουρκία (7/9, 22:00), η Ιταλία (8/9, 18:45) και τελευταία η Φινλανδία (9/9, 15:30). Σημειώνεται ότι στη δεύτερη φάση θα περάσουν οι τρεις πρώτοι από τους τέσσερις ομίλων.

Σε ότι αφορά την σημερινή αναμέτρηση ο ομοσπονδιακός τεχνικός Αντρέα Τρινκιέρι, θεωρεί «κλειδί» τις καταστάσεις «ένας εναντίον ενός», ενώ υπενθύμισε πως η εθνική Σουηδίας διαθέτει δύο παίκτες που αγωνίζονται στο ΝΒΑ και ζήτησε από τους Έλληνες διεθνείς να εξισορροπήσουν το πάθος με τη λογική.

Με αφορμή την πρεμιέρα του Ευρωμπάσκετ οι ποδοσφαιριστές της Εθνικής μας ομάδας των Ανδρών απέστειλαν στην Εθνική μπάσκετ τις ευχές τους για διάκριση και οι διεθνείς καλαθοσφαιριστές ανταπέδωσαν .

Η ανακοίνωση των ποδοσφαιριστών:

"Αγαπητοί συνάδελφοι,

Με την ευκαιρία της έναρξης του Eurobasket θέλουμε να σας στείλουμε τις ειλικρινείς ευχές μας για καλή επιτυχία στο τουρνουά της Σλοβενίας. Είστε μέλη μιας διαχρονικά σπουδαίας ομάδας, που έχει κάνει τους Ελληνες υπερήφανους και τους έχει βγάλει στους δρόμους. Η κληρονομιά που κουβαλάτε είναι βαριά, όμως όλοι σας έχετε αποδείξει στο αγωνιστικό τερέν πως είστε άξιοι συνεχιστές των προηγούμενων γενιών του ελληνικού μπάσκετ και συνδυάζετε το «θέλω» με το «μπορώ».

Βρισκόμαστε ψυχικά στο πλευρό σας και μοιραζόμαστε μαζί σας την αγωνία για διάκριση. Ξέρουμε πόσο σημαντική είναι η υποχρέωση όταν φοράς το εθνόσημο και πόσο δύσκολος είναι ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο. Ολοι μαζί θα φωνάξουμε «Ελλάς» πριν από τα τζάμπολ, όλοι μαζί επιδιώκουμε το καλύτερο για την πατρίδα μας".

Η απάντηση των καλαθοσφαιριστών: 

«Σας ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σας. Γνωρίζουμε ότι βρίσκεστε και εσείς στο μέσον μιας δύσκολης προσπάθειας, διεκδικώντας την πρόκριση στην τελική φάση του Μουντιάλ της Βραζιλίας. Ευχόμαστε καλή επιτυχία για το παιχνίδι της προσεχούς Παρασκευής με το Λιχτενστάιν, αλλά και συνολικά για την κατάληξη της προσπάθειάς σας. Είμαστε σίγουροι ό,τι θα κάνετε τα πάντα για να δώσετε συνέχεια στις επιτυχίες των τελευταίων ετών και να διατηρήσετε την Εθνική ποδοσφαίρου στο υψηλό επίπεδο που την έχετε καθιερώσει»....