Στιγμές απόλυτης χαράς βιώνει από την Κυριακή ο Εμμανουήλ Καραλής, μετά την πρώτη θέση στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου.
Μάλιστα, ο Έλληνας πρωταθλητής γιόρτασε τη μεγάλη του επιτυχία μ' ένα ποτήρι κρασί, όπως φαίνεται κι από τη φωτογραφία που τράβηξε κι ανέβασε στο Instagram η εμποδίστρια Ελισάβετ Πεσιρίδου, χωρίς να αποχωρίζεται το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στο άλμα επί κοντώ.
Αποθέωση για τον Καραλή από την ελληνική αποστολή -Το «ευχαριστώ» για το ξεμάτιασμα και η προαναγγελία για το κρασί
Μετά την απονομή του χρυσού μεταλλίου, που κατέκτησε μαζί με τον Ολλανδό Μένο Φλον, ο Εμμανουήλ Καραλής γνώρισε την αποθέωση από την ελληνική αποστολή και μαζί με τον προπονητή του, Μάρτσι Σκεπάνσκι, δεχόταν διαρκώς συγχαρητήρια.
Πηγή:iefimerida.gr