Χωρίς προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία της εθνικής ομάδας, ενόψει του πρώτου αγώνα με αντίπαλο τη Σουηδία στο Ευρωμπάσκετ. Το παιχνίδι με τους Σκανδιναβούς θα γινει την Τετάρτη, στις 6:45 το απόγευμα.
Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ελλαδας αναχώρησε την Κυριακή για το Κόπερ της Σλοβενίας, όπου θα διεξαχθούν οι αγώνες της Α Φάσης του Ευρωμπάσκετ 2013 για τον Δ Όμιλο στον οποίο συμμετέχει και η Ελλάδα.
Οι Έλληνες διεθνείς κρατούν χαμηλούς τους τόνους, κάνοντας λόγο για δύσκολη διοργάνωση, χωρίς όμως να αποποιούνται ότι υπάρχουν υψηλοί στόχοι, μιλώντας για υψηλό κίνητρο.