Ο Χριστάκης Χριστοφόρου παραδέχθηκε ότι η ομάδα του δεν έπαιξε ιδιαίτερα καλά και το πρώτο ημίχρονο το παιχνίδι τους ήταν άναρχο. Από την άλλη πλευρά ο Νίκος Παναγιώτου έμεινε απόλυτα ευχαριστημένος από την προσπάθεια της ομάδας και τόνισε ότι θα μπορούσαν να πάρουν κάτι καλύτερο από τον αγώνα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις τους:
Χριστάκης Χριστοφόρου: «Θα είναι πολύ δύσκολο για μας που θα παίζουμε και στην Ευρώπη και στην Κύπρο και πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο για να ανταπεξέλθουμε. Λίγο η κούραση και λίγο η πολύ καλή ομάδα που δημιούργησε ο Νίκος, δεν μας άφησαν να κάνουμε το παιχνίδι μας. Ο Ερμής σίγουρα θα δυσκολέψει πολλές ομάδες.
Ο τρόπος παιχνιδιού μας στο πρώτο μέρος ήταν άναρχος. Στο δεύτερο ήμασταν πιο σωστοί και οργανωμένοι. Ο κόσμος μας θέλει να κερδίζει εύκολα ο Απόλλωνας και με μεγάλα σκορ, όμως, για μας το πιο σημαντικό είναι η ουσία και να κερδίζουμε τους βαθμούς. Ο στόχος μας είναι η Ευρώπη και θα βλέπουμε κάθε αγώνα ξεχωριστά».
Νίκος Παναγιώτου: «Αρχικά θέλω να συγχαρώ τον συνάδελφο για την νίκη και την πρόκριση στην Ευρώπη. Ήταν μεγάλη πρόκριση για όλο το Κυπριακό ποδόσφαιρο. Σήμερα ξέραμε τι θα βρίσκαμε μπροστά μας και προετοιμαστήκαμε κατάλληλα για το ματς με τον Απόλλωνα, ο οποίος είμαι σίγουρος πως θα βρίσκεται στους διεκδικητές του τίτλου. Δεν δείξαμε σε κανένα σημείο του αγώνα ότι είμαστε ομάδα Β' κατηγορίας. Αντιθέτως κοιτάξαμε στα μάτια τον αντίπαλο και με λίγη τύχη θα μπορούσαμε να πάρουμε κάτι καλύτερο. Δυστυχώς σε μία φάση από αυτές στις οποίες ο Απόλλωνας είναι δυνατός, δεχθήκαμε γκολ».