Mε ανακοίνωσή της, η διοίκηση της ποδοσφαιρικής εταιρείας του Απόλλωνα, καλεί τον περήφανο και πύρινο της κόσμο όπως κατακλύσει ασφυκτικά κάθε διαθέσιμη γωνιά της δυτικής εξέδρας στον αγώνα της πρεμιέρας με τον Ερμή.
"Η Εταιρία Απόλλων Ποδόσφαιρο Δημόσια (Λτδ) καλεί τον περήφανο και πύρινο της κόσμο όπως κατακλύσει ασφυκτικά κάθε διαθέσιμη γωνιά της δυτικής εξέδρας στον αγώνα της πρεμιέρας με τον Ερμή.
Απολλωνίστα η ομάδα μας έγραψε ιστορία στην Ευρώπη…και πλέον επικεντρώνεται στις εγχώριες διοργανώσεις. Η δίκη σου παρουσία είναι επιτακτική ανάγκη, αφενός για να χειροκροτήσεις και να αποθεώσεις τα παλληκάρια της Νίκαιας, και αφετέρου να τα ωθήσεις στο να πετύχουν την πρώτη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα.
Η δυναμική η οποία έχει δημιουργηθεί είναι άνευ προηγουμένου, και είμαστε σίγουροι ότι θα μας συμπαρασύρει σε νέες επιτυχίες.
Η νέα εποχή στον ποδοσφαιρικό Απόλλωνα είναι ξεχωριστή, ανακτώντας πολύ μεγάλο μέρος της χαμένης αίγλης του ένδοξου παρελθόντος.
Είμαστε πλέον στο σωστό δρόμο. Η βελτίωση σε όλα τα επίπεδα του οικοδομήματος είναι εμφανής όπως και η ομοψυχία η οποία διέπει αυτή τη στιγμή το σύλλογο.
Για να διεκπεραιώσει απόλυτα επιτυχώς το πλάνο το οποίο έχει εκπονήσει ο πρόεδρος Νίκος Κίρζης και οι συνεργάτες του, θα πρέπει η πλατιά μάζα του κόσμου του Απόλλωνα να σταθεί αρωγός, αγοράζοντας εισιτήρια διαρκείας.
Είναι το ελάχιστο το οποίο μπορεί να κάνει ο κάθε Απολλωνίστας, για να ανταποδώσει σε όλες αυτές τις χάρες τις οποίες του πρόσφερε η ομάδα μας τους τελευταίους μήνες.
Ένας πρόεδρος και ένα Διοικητικό Συμβούλιο με τεράστιο όραμα για την αγαπημένη μας ομάδα.
Απολλωνίστα…κάνε τώρα το δικό εισιτήριο διαρκείας, και στήριξε έμπρακτα αυτούς οι οποίοι σε έκαναν να κυκλοφορείς εκ νέου με το κεφάλι ψηλά.
Δώσε ώθηση και δύναμη… για νέες επιτυχίες.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΓΑΝΤΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ!!!".