Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
a

Η Πειθαρχική Επιτροπή της Ισπανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου (RFEF) απέσυρε την κόκκινη κάρτα που έδειξε ο Αλμπερόλα Ρόχας στον Αντόνι κατά τη διάρκεια του αγώνα μεταξύ Μπέτις και Χετάφε την περασμένη Κυριακή. Ο Βραζιλιάνος, λοιπόν, δεν τιμωρείται και θα μπορέσει να παίξει αυτό το Σάββατο (01/03, 19:30) στο πρωτάθλημα με τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Η Επιτροπή αποφάσισε να δεχθεί τις ενστάσεις για τα πρακτικά του διαιτητή που παρουσίασε η Μπέτις. Ο Αντόνι έκανε ένα τάκλιν στον Χουάν Ιγκλέσιας κατά τη διάρκεια των καθυστερήσεων σε έναν αγώνα που ήταν 1-2 υπέρ της Μπέτις κόντρα στη Χετάφε.

Ο διαιτητής μετά από αίτημα του βοηθού διαιτητή, απέβαλε τον Βραζιλιάνο, ο οποίος αρχικά επρόκειτο να δεχτεί κίτρινη κάρτα. Ο Αλμπερόλα Ρόχας έγραψε στο ρεπορτάζ του αγώνα τους λόγους της απευθείας κόκκινης κάρτας:

«Για το μαρκάρισμα από πίσω σε αντίπαλο χωρίς τη δυνατότητα διεκδίκησης της μπάλας, χρησιμοποιώντας υπερβολική δύναμη. Μετά την παρακολούθηση των εικόνων, φαίνεται πώς ο παίκτης κ. Άντονι  δεν σταματά να κοιτάζει την μπάλα που ελέγχει ο αντίπαλος παίκτης, προσπαθώντας να ανακόψει με το αριστερό του πόδι την τροχιά της μπάλας που μόλις χτύπησε ο προαναφερόμενος αντίπαλος, χωρίς να είναι δυνατό να συναχθεί η ορμητική ενέργεια του αποβληθέντος παίκτη, αν και δεν έχει την πρόθεση επαφής», αναφέρεται στο φύλλο αγώνα.

Ο Βραζιλιάνος εξτρέμ ήταν αισιόδοξος ότι θα μπορούσε να παίξει στον αγώνα. Κι αυτό φρόντισε να το δείξει και μέσα από τις δηλώσεις του: «Είμαι πάντα πρόθυμος . Δεν ξέρω ακόμα αν θα μπορέσω να το κάνω, θα προσπαθήσουμε να ασκήσουμε έφεση. Το έργο είναι λίγο δύσκολο. Είμαι έτοιμος να παίξω με τη Μαδρίτη».

Πηγή:sportal.gr