Δείτε τις δηλώσεις του τεχνιικού της ΑΕΚ, Χένιγκ Μπέργκ ενόψει του αγώνα με την Καρμιώτισσα..
"Ανυπομονούμε για το παιχνίδι. Είχαμε ένα καλό παιχνίδι με την ΕΝΠ, είμαστε σε καλή φόρμα. Ξέρουμε ότι κάθε παιχνίδι είναι δύσκολο και έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Θέλουμε να συνεχίσουμε αλλά πρέπει να είμαστε έτοιμοι και συγκεντρωμένοι. Να παίξουμε στο καλύτερο επίπεδό μας. Έχουν καλούς παίκτες, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα για αυτούς τώρα".
Αγωνιστικά νέα: "Νομίζω θα έχουμε τους περισσότερους στη διάθεσή μας. Κάποιοι είναι αμφίβολοι αλλά νομίζω θα είμαστε εντάξει".