Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ο Εθνικός πήρε αγχωτικό τρίποντο, ύστερα από 6 διαδοχικές αγωνιστικές, καθώς χάρη στο γκολ του Μπονέτο από το σημείο του πέναλτι επιβλήθηκε με 1-0 της Ομόνοια 29ης Μαϊου, αποτέλεσμα που τον ανέβασε στην 8η θέση με 27 βαθμούς στο +9 από την ζώνη υποβιβασμού. 

Άλλη μία καλή εμφάνιση από την Ομόνοια 29ης Μαϊου, με μεγάλες ευκαιρίες, που δεν συνδυάζεται όμως με βαθμολογικό όφελος, έτσι παρέμεινε στους 10 βαθμούς και στην τελευταία θέση της βαθμολογίας. 
 

Τα στιγμιότυπα:

 

Οι δηλώσεις: 

Νταβίντ Μπαντία: 

«Πολύ σημαντική νίκη. Αυτοί οι τρεις βαθμοί μας δίνουν ανάσα. Δεν μας ενδιέφερε και τόσο η εμφάνιση παρά μόνο να κερδίσουμε. Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μου και το πάθος που έδειξαν. Δίνει αυτοπεποίθηση στους ποδοσφαιριστές αυτή η νίκη».

 

Γιώργος Πετράκης:

«Αν εξαιρέσω μετά τη φάση του πέναλτι που μας αποσυντόνισε, στα υπόλοιπα λεπτά ήταν ένας μονόλογος για μας. Είχαμε δυο πολύ καλές εκτελέσεις που δυστυχώς δεν τις κάναμε γκολ. Είμαστε για ακόμη μία φορά θεατές στο ίδιο έργο και δεν αξίζει στην ομάδα μας. Είπα στους παίκτες μου ότι είμαι περήφανος για την προσπάθειά τους να γυρίσουν το αποτέλεσμα. Θα συνεχίσουμε μέχρι τέλους, θα αντιμετωπίσουμε με απόλυτα σεβασμό το σύλλογο που αντιπροσωπεύουμε και τους εαυτούς μας. Δεν αξίζει στην ομάδα η θέση που βρίσκεται».