Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Η Ένωση ήταν η μεγάλη νικήτρια του ντέρμπι της παραμονής, καθώς κέρδισε με 2-0 την Νέα Σαλαμίνα και έφτασε τους 18 βαθμούς, έναν λιγότερο από την Ομόνοια Αραδίππου που βρίσκεται εκτός ζώνης υποβιβασμού και 5 περισσότερους από τους ερυθρόλευκους που βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση. 

Για την ομάδα του Παραλιμνίου σκόραρε από το σημείο του πέναλτι ο Μουσελιάνι ενώ το τελικό 2-0 έγραψε ο Νασιμέντο με ένα εξαιρετικό σουτ στην κίνηση από πλάγια θέση και μακριά από την εστία. Ήταν η 2η διαδοχική νίκη για την Ένωση, χωρίς μάλιστα να δεχθεί γκολ. 
 

 

Τα στιγμιότυπα:

Οι δηλώσεις των προπονητών: 

 

Νταμίρ Κάναντι: 

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα σήμερα, ξέραμε ότι αυτό το ματς ήταν πολύ σημαντικό. Αξίζαμε τη νίκη, παίξαμε έξυπνα δεν δώσαμε χώρο στη Νέα Σαλαμίνα να μας απειλήσει. Προετοιμαστήκαμε κατάλληλα, είναι η 2η μας σερί νίκη για φέτος, είναι πολύ σημαντικό για την αυτοπεποίθηση μας ενόψει συνέχειας. Είμαστε πιο κοντά στην υλοιποίηση του στόχου μας. Είμαστε όλοι ικανοποιημένοι, οι φίλοι της ομάδας μας βοήθησαν αρκετά. Σήμερα η διαιτησία έδειξε σεβασμό, τους δίνω ένα μπράβο, δεν χρειάζεται μόνο να τους κάνουμε κριτική. Από αύριο ξανά δουλειά, ο δρόμος είναι μακρύς».

 

 

Σάββας Πουρσαϊτίδης: 


«Κακή εμφάνιση, κακό αποτέλεσμα, δεν θυμίσαμε τίποτα από προηγούμενα παιχνίδια. Δεν είχαμε πάθος και καθαρό μυαλό. Ο αντίπαλος δεν ήταν επικίνδυνος, χωρίς ευκαιρία προηγήθηκε και έβαλε και ένα απίστευτο δεύτερο γκολ. Η ευθύνη είναι δική μας, συνεχίζουμε και έχουμε πολλά παιχνίδια που πρέπει να νικήσουμε αρχής γενομένης από το επόμενο».

 

Νασιμέντο Ροντρίγκο: 

«Το πιο σημαντικό για μας ήταν η νίκη, βήμα με βήμα. Τώρα η κατάσταση για μας είναι τέλεια, είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη και το πρώτο μου γκολ στο πρωτάθλημα. Είναι η πρώτη μου έξοδος στην Ευρώπη. Αυτό είναι το τρίτο γκολ στην καριέρα μου».