Τη θέση του Απόλλωνα για το γεγονός ότι θα δώσουν το παρόν τους οπαδοί του στο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ εξέφρασε ο Ε.Τ. Φανούριος Κωσταντίνου μιλώντας στον Σπορ Fm 95,00
«Θα ήταν σκανδαλώδης η απόφαση να μην παίρναμε οπαδούς. Τις τελευταίες εβδομάδες ήταν αψεγάδιαστοι. Εμείς είχαμε κατά νου και την επίσημη τοποθέτηση της Αστυνομίας ότι δεν φοβούνται να αστυνομεύσουν τέτοιου είδους παιχνίδια».