Περήφανος για τον ΠΑΟΚ δηλώνει ο Ιβάν Σαββίδης σε τοποθέτησή του που φιλοξενείται στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.
Παράλληλα, ο μεγαλομέτοχος του Δικεφάλου δίνει συγχαρητήρια τόσο στους ποδοσφαιριστές, όσο και στον Χουμπ Στέφενς για την αξιόμαχη παρουσία του ΠΑΟΚ στους δύο αγώνες με τη Σάλκε, που λίγο έλειψε να στείλει τους «ασπρόμαυρους» στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.
Αναλυτικά η δήλωση του Ιβάν Σαββίδη:
«Στεναχωρήθηκα για το τελικό αποτέλεσμα αλλά είμαι περήφανος για την ομάδα μου. Εδωσε μια μεγάλη μάχη και θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά τον προπονητή, τους παίκτες και όλο το προπονητικό επιτελείο.
Εχουμε ψηλά το κεφάλι γιατί είδαμε τον ΠΑΟΚ να εκπροσωπεί αξιοπρεπώς την Ελλάδα στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση στην Ευρώπη παρόλο που η διαιτησία θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη.
Είμαι πεπεισμένος – και το επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά – ότι αν είχαμε παίξει σε γεμάτο γήπεδο θα δίναμε τώρα συγχαρητήρια ο ένας στον άλλον για τη πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτή η σκληρή τιμωρία θα πρέπει να είναι καλό μάθημα για το μέλλον».