Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα κατά την αναχώρηση οπαδών από το ΓΣΠ υπήρξε ένταση πίσω από τη δυτική εξέδρα. Η Αστυνομία μάλιστα προκειμένου να επιβάλει την τάξη φέρεται να έκανε και χρήση δακρυγόνων.
Κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξε πετροβολισμός από οπαδούς της ΑΕΛ προς τα μέλη της Αστυνομίας, ενώ φαίνεται ότι παρέμβαση έγινε και για να μην έρθουν σε επαφή αντίπαλοι οπαδοί.