Ο Greek Freak μίλησε μίλησε μετά την ήττα των Μπακς από τους Νετς κι αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη νοοτροπία που θέλει να έχει η ομάδα του, το νέο ρεκόρ που... δεν γνώριζε, ενώ έκανε και μία ενδιαφέρουσα αποκάλυψη.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα σταρ:
Για το γεγονός ότι οι Μπακς αντιμετώπισαν πρόβλημα σε ακόμα ένα ματς κόντρα στους Νετς: “Είναι μία ομάδα που παίζει δυνατά, θα βγάλει άμυνες και θα σε οδηγήσει σε λάθη. Στην επίθεση βρίσκουν ελεύθερα τρίποντα στο τρανζίσιον. Προφανώς μας δημιουργούν προβλήματα. Μας έχουν νικήσει 3 φορές σε 4 ματς. Είναι θέμα υπερηφάνειας και ποιος θα παίξει πιο σκληρά. Τρεις φορές φέτος έπαιξαν πιο σκληρά από εμάς”.
Advertisement
Για το αν ένιωσε ότι οι Μπακς δεν πάλεψαν όσο σκληρά έπρεπε: “Παλεύαμε ανά διαστήματα, αλλά όταν είσαι κάτω με 20 πόντους και τότε γυρίζεις τον διακόπτη, δεν γίνεται να το κάνουμε αυτό. Δεν γίνεται να βρεθούμε σε τέτοια τρύπα και μετά να σκάψουμε να βγούμε. Το κάναμε με την Ιντιάνα, το κάναμε τώρα, πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι, να πάρουμε σωστές αποφάσεις στην επίθεση, να βοηθάμε ο ένας τον άλλο στην άμυνα”.
Για τον λόγο που οι Μπακς είναι τόσο ράθυμοι στα ξεκινήματα των αγώνων τους τον τελευταίο καιρό: “Δεν ξέρω. Μιλώντας για εμένα, κόντρα στους Πέισερς, επιστρέφοντας έπειτα από 9 μέρες που έλειπα, ήμουν απλώς εκτός ρυθμού, δεν είχα φυσική κατάσταση επειδή δεν είχα κάνει βάρη ή ασκήσεις φυσικής κατάστασης, δεν είχα ανάσες. Ειδικά κόντρα σε μία ομάδα που επιτίθεται στα πρώτα 8 δευτερόλεπτα. Ως ομάδα πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένα και να είμαστε πιο έξυπνοι”.
Για το αν είναι εύκολο να παλεύουν οι Μπακς σε ματς που έχουν βρεθεί πίσω με μεγάλη διαφορά ή απλώς τα παρατάνε: ”Πρέπει να έχεις καλές συνήθειες. Είτε είσαι κάτω με 5 πόντους, είτε με 20 πρέπει να παλεύεις. Άλλες φορές θα νικήσεις, άλλες όχι, άλλες φορές ο αντίπαλος δεν αφήνει το πόδι από το γκάζι και δεν επιστρέφεις.
Πρέπει να γίνει μία πνευματική συνήθεια, ότι όποιο και να είναι το σκορ πρέπει να παλέψεις μέχρι τέλους. Αν δεν είναι η μέρα σου, πήγαινε στον πάγκο και οι νεαροί παίκτες πρέπει να παλέψουν. Ας μην υπεραναλύουμε το παιχνίδι. Δεν παίξαμε καλά, έπαιξαν καλύτερα από εμάς στα 3 από τα 4 παιχνίδια. Δεν παίξαμε έξυπνα, πρέπει να δούμε το VIDEO και να είμαστε έτοιμοι στο επόμενο ματς”.
Για το λέι-απ που έχασε με το σκορ στο 110-111 και το χαμένο τρίποντο του Λίλαρντ αργότερα: "Εύχομαι να έμπαινε το λέι-απ. Έχασα 3-4 λέι-απ με το δεξί χέρι. Δεν ψάχνω δικαιολογίες, το έχασα, ελπίζω να τα βάλω την επόμενη φορά".
Για το τι του άρεσε σε ένα play που έβγαλε ελεύθερο τρίποντο στον Λίλαρντ με το σκορ στο 110-113, με τον γκαρντ των Μπακς να αστοχεί: “Ήταν ωραίο play από τον κόουτς Ντοκ. Το λατρεύω, έρχεται από τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τις μέρες του στην Φενέρ.
sdna