Επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη του Τόζα Σάπουριτς πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αποστόλου Μάρκου στον Αρχάγγελο.
Φίλοι, συμπαίκτες, συνάδελφοι προπονητές, ήταν όλοι εκεί για να συλλυπηθούν την οικογένεια του και να τον δουν για τελευταία φορά αφού η σωρός ήταν εκεί στο φέρετρο που μετέφεραν παλιοί συμπαίκτες.
Πολλοί φίλαθλοι επίσης έδωσαν το παρόν.
Η κηδεία του θα γίνει στη Σερβία.
Η ανάρτηση του ΑΠΟΕΛ