Οι δηλώσεις του Ντα Σίλβα αναλυτικά:
"Ευχαριστώ το Θεό γι'αυτόν τον πρώτο τίτλο που κατέκτησα με το ΑΠΟΕΛ. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα. Ήταν ο πρώτος τίτλος που κέρδισα με την ομάδα και μακριά από τη Βραζιλία. Μετά την απογοήτευση και το άσχημο αποτέλεσμα την περασμένη εβδομάδα, όταν αποκλειστήκαμε από το Τσάμπιονς Λιγκ και χάσαμε την ευκαιρία να παίξουμε στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, αυτή η νίκη ήταν σημαντική γιατί μας δίνει και πάλι αυτοπεποίθηση. Θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που μου έδωσαν την ευκαιρία να είμαι εδώ, τον προπονητή και το επιτελείο του, τη διοίκηση, όλους τους ποδοσφαιριστές που με βοήθησαν όλο αυτό τον καιρό. Πιστεύω ότι θα πετύχουμε ωραία πράγματα αυτή τη σεζόν".
"Τώρα επικεντρωνόμαστε στο επόμενο παιχνίδι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι μας βοήθησαν".
"Στη Βραζιλία κέρδισα κάποιους τίτλους κι εδώ είναι ο πρώτος που κατακτώ μακριά από την πατρίδα μου".
"Τώρα έφτασε ο καιρός για να δουλέψουμε για το παιχνίδι με τη Ζούλτε Βάρεγκεμ. Αρχίσαμε να βλέπουμε βίντεο και να προετοιμαζόμαστε γι' αυτό τον αγώνα. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά αυτές τις μέρες για να πάμε εκεί και να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς".
"Οι φίλαθλοι ήταν απίθανοι. Δεν δούλεψα στο παρελθόν σε κάποια ομάδα που ένιωθε τόσο όμορφα από τον κόσμο. Οι φίλαθλοι εδώ είναι φανατικοί. Οι πορτοκαλί αποτελούν ένα επιπλεον κίνητρο για μένα και τους συμποδοσφαιριστες μου και μας δίνουν στήριξη για να τρέξουμε περισσότερο, να πηγαίνουμε μπροστά και πίσω και να βοηθάμε στην επίθεση και στην άμυνα. Είναι σημαντικό για μας και θέλω να τους ευχαριστήσω που μας στηρίζουν".