Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
m

Έξαλλοι με το κακή πορεία της Μίλαν, οι οπαδοί των ροσονέρι εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους με διαμαρτυρία έξω από το «Σαν Σίρο». Η αφορμή δόθηκε στο δείπνο που ετοίμασε η διοίκηση για τα Χριστούγεννα αλλά και για τη συμπλήρωση 125 χρόνων από την ίδρυση της Ιταλικής ομάδας. Μάλιστα, αυτή τη φορά εκτός από την διοίκηση στο στόχαστρο των οπαδών μπήκαν και οι ποδοσφαιριστές.

Περίπου εκατό οργανωμένοι οπαδοί των Μιλανέζων, ο σύνδεσμος «Curva Sud», έφτασαν στα όρια τους μετά από ακόμη μια γκέλα της ομάδας του Πάολο Φονσέκα, στο κυριακάτικο ματς με τη Τζένοα στο Σαν Σίρο (0-0). Έτσι θέλησαν να εκφράσουν την αγανάκτηση τους προς πάσα κατεύθυνση για τα απανωτά αρνητικά αποτελέσματα και γενικότερα για την πολύ κακή πορεία της ομάδας σε Ιταλία και Ευρώπη.

«Διοικούντες ανίκανοι, χωρίς φιλοδοξίες, δεν είστε ψηλά στη ιστορία της Μίλαν», ανέγραφε πανό που ανάρτησαν έξω από το γήπεδο, ενώ άλλο ένα πανό στην περιοχή Navigli του Μιλάνο ανέφερε: «Παίκτες χωρίς θέληση και αξιοπρέπεια, είστε ο καθρέφτης αυτής της διοίκησης».

Θυμίζουμε πως οι «Ροσονέρι» με τον Φονσέκα στον πάγκο τους μετρούν μόλις 11 νίκες σε 22 ματς, σε όλες τις διοργανώσεις και βρίσκονται μόλις στην 8η θέση της Serie A. Σίγουρα όχι η πορεία που ονειρευόταν ο Πορτογάλος τεχνικός, του οποίου η καρέκλα «τρίζει» για τα καλά.

Πηγή:protothema.gr