Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού, Γιάννη Αναστασίου και του ποδοσφαιριστή, Ανδρόνικου Κακουλλή ενόψει του αγώνα με την Ραπίντ  Βιέννης... 

 

 

"Έχουμε αρκετά σκαμπανεβάσματα. Ανασταλτικά πιστεύω είμαστε καλά. Πρέπει να αλλάξουμε λίγο τον τρόπο σκέψης και να έχουμε περισσότερη συγκέντρωση. Απέναντι στην Ραπίντ θα παίξει μεγάλο ρόλο η αμυντική μας λειτουργεία. Χρειάζεται μεγάλη συγκέντρωση σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού."

Για την Ραπίντ:

"Παίζουν φουλ επίθεση και φουλ πρέσινγκ. Με επιθετικά μπακ. Πρέπει να είμαστε αποτελεσματική στους χώρους και τις ευκαιρίες που θα βρούμε."

 

 

Για τα αγωνιστικά δεδομένα:

 

"Άπαντες είναι υγιείς οπότε θα περιμένουμε σήμερα. Ο Εράκοβιτς είναι καλά και θα είναι μέσα στην αποστολή."

 

 

Για τον κόσμο:

 

"Το σημαντικό είναι το τι γίνεται στο γήπεδο. Θα κάνουμε τα πάντα από την αρχή μέχρι το τέλος. Όταν δείχνουμε ότι έχουμε συγκέντρωση και αποφασιστικότητα μέσα στο γήπεδο καταφέρνουμε και παίρνουμε αποτέλεσμα. Θεωρώ ότι από το πρώτο δευτερόλεπτο θα είμαστε αυτοί που πρέπει".

 

Για την πίεση που υπάρχει για να πάρει αποτέλεσμα η Ομόνοια: 

"Στόχος μας κάθε παιχνίδι είναι να κερδίζουμε κάτι. Όλα ξεκινούν από την διαχείριση. Ο κάθε παίκτης μέσα στο γήπεδο πρέπει να κάνει τη δουλειά του και έτσι θα έχουμε πιθανότητες για κάτι καλό".

Για το θέμα του προπονητή: 

"Δεν θέλω να το σχολιάσω περισσότερο. Έχουν γίνει κάποια πράγματα θετικά από την αρχή φέτος. Προσωπικά θέλω να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου και να την κάνω όσο καλύτερα γίνεται. Δεν σκέφτομαι κάτι άλλο και θέλω να κάνω το καλύτερο δυνατό για την ομάδα. Ότι συζήτηση έχω με τον πρόεδρο δεν θέλω να επεκταθώ δημόσια και να αναφέρω λεπτομέρειες".

Για τις περιπτώσεις Στεπίνσκι και Ατζίλι:

 

"Δεν θα συζητήσουμε δημόσια για συμβόλαια ποδοσφαιριστών. Ο Ατζίλι αγωνίστηκε στο προηγούμενο παιχνίδι και είναι μέλος της ομάδας. Ο Στεπίνσκι δεν αγωνίστηκε καθαρά για λόγους τακτικής προσέγγισης. Αν είναι καλά ο Ατζίλι και μπορεί να βοηθήσει, θα πάρει τις ευκαιρίες του."

 

 

Για την μεταγραφική Ιανουάριου:

 

"Πάντα κοιτάζουμε τι μπορεί να κάνει την ομάδα πιο δυνατή. Υπάρχουν άτομα που το κάνουν. Ο στόχος είναι να αξιολογήσουμε κάθε παίκτη, ώστε να έχουμε καθαρή εικόνα που χρειαζόμαστε ενίσχυση."

 

Ανδρόνικος Κακουλλής: 

Τι κίνητρο δίνουν τα ευρωπαϊκά παιχνίδια:

 

"Σίγουρα για όλους τους ποδοσφαιριστές είναι αρκετά σημαντικό. Σίγουρα θέλουμε να έχουμε και θετικά αποτελέσματα. Υπάρχει ατομικό και ομαδικό κίνητρο."