Διαβάστε όσα δήλωσε ο τεχνικός της Ομόνοιας Αραδίππου, Ούγκο Μαρτίνς, μετά την ήττα με 1-0 από την ΑΕΚ.
Αναλυτικά:
«Προσπαθήσαμε πολύ ειδικά στο πρώτο ημίχρονο που ήμασταν πιο επιθετικοί. Παίζαμε με μια ποιοτική ομάδα, υποφέραμε κατά διαστήματα. Είχαμε καλή εικόνα, παλέψαμε μέχρι το τέλος. Είχε αποκρούσεις ο αντίπαλος κίπερ, δεν έχει να κάνει με το λάθος του Λόρια η ήττα».
Στη διάσκεψη
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι όπως το περιμέναμε. Οι ποδοσφαιριστές μου έδωσαν μια πολύ κακή απάντηση, ίσως δικαιούμασταν καλύτερο αποτέλεσμα. Στο πρώτο μέρος δημιουργήσαμε καλές ευκαιρίες, οχι πολλές αλλά καλές. Στο β μέρος ξοδέψαμε πολύ στην αμυντική λειτουργία. Δεν είμαι χαρούμενος για το αποτέλεσμα, αλλά πολύ περήφανος για τους παίκτες που πάλεψαν το παιχνίδι απέναντι σε έναν πολύ κάλο αντίπαλο. Πολύ σημαντικό ότι οι παικτές ακολούθησαν τις οδηγίες. Η ΑΕΚ είναι μια πολύ καλή ομάδα με πολύ καλή οργάνωση. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο και για αυτό το αγαπάμε».