Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Επιθετικά η Ομόνοια ήταν πολύ καλή στο χθεσινό φιλικό με την Αγία Νάπα στο Τάσος Μάρκου. Πέτυχε τέσσερα γκολ είχε τεσσερα δοκάρια, ενώ έχασε πολλές ευκαιρίες για περισσότερα τέρματα. Ωστόσο η αμυντική συμπεριφορά προβλημάτισε τον Τόνι Σάβεσκι, ο οποίος είδε τους ποδοσφαιριστές του να κάνουν ατομικά λάθη δίνοντας το δικαίωμα στους επιθετικούς της Αγία Νάπας να σκοράρουν δύο φορές και να δημιουργούν και αλλες ευκαιρίες. 

Τα γκολ της Ομόνοιας πέτυχαν οι Ασις, Μαρκάσα, Λένατρο και υπό δοκιμή Βραζιλιάνος επιθετικός Αλίμπιο, ο οποίος αγωνίστηκε για περίπου 25 λεπτά δείχνοντας αρκετά καλά στοιχεία. Πολύ καλή παρουσία όσο αγωνιστικέ είχε και ο Νιγηριανός κεντρικός αμυντικός Αντάντα, ο οποίος αν και δεν πιέστηκε ιδιαίτερα όταν χρειάστηκε ήταν θετικός στις ενέργειες του. Τις επόμενες μέρες ο Τόνι Σαβέβσκι αναμένεται να αποφασίσει για το μέλλον των υπό δοκιμή ποδοσφαιριστών. 

Οι πράσινοι έχουν έρθει σε καταρχήν συμφωνία με νεαρό Καμερουνέζος επιθετικό, και αναμένεται ότι θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες, ενώ στις 7 Σεπτεμβρίου θα τα πουν φιλικά στην Αθήνα με την ΑΕΚ.

Η φιλική αναμέτρηση θα γίνει στο ΟΑΚΑ και θα αρχίσει στις 20:00 και τα έξοδα του όλα της Ομόνοιας θα τα καλύψει ο νέος ηγέτης του δικεφάλου, Δημήτρης Μελισσανίδης.