Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού της Πάφου, Χουάν Κάρλος Καρσέδο, και των ποδοσφαιριστών Ζάιρο και Πηλέα, μετά την ήττα από την Φιορεντίνα με 3-2..
Χουάν Κάρλος Καρσέδο:
«Είμαστε περήφανοι από την εμφάνιση. Κάναμε ότι καλύτερο αλλά στο τέλος ήμασταν άτυχοι. Παλέψαμε μέχρι το τέλος, τους βάλαμε δύσκολα και το μόνο που πρέπει να νιώθουμε είναι περηφάνια. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε σε αυτό το επίπεδο. Αυτό κάνουμε από την αρχή, θα προσπαθήσουμε την επόμενη φορά και σε αυτά τα δύο παιχνίδια που έμειναν. Αξίζουμε να είμαστε εδώ και το δείξαμε ότι μπορούμε να έχουμε συνέχεια στο Ευρωπαϊκό μας ταξίδι».
Για το επόμενο ματς με την Ομόνοια: «Πρέπει να ξεκουραστούμε και να προετοιμαστούμε γιατί έχουμε δύσκολο αγώνα αλλά με τους οπαδούς μας στην έδρα μας, τους οποίους ευχαριστώ για την στήριξη σήμερα, μπορούμε να πάρουμε ακόμα μία νίκη».
Ζάιρο:
"Θεωρώ ότι κάναμε ένα καλό παιχνίδι. Θα μπορούσαμε να πάρουμε καλύτερο αποτέλεσμα, αλλά δυστηχώς δεν τα καταφέραμε. Θα πρέπει να είμαστε περήφανοι για την εμφάνιση μας. Κοιτάζουμε την συνέχεια".
Για την πρόκριση: "Είμαστε λυπημένοι που δεν πήραμε αποτέλεσμα. Όμως, μας μένουν δύο παιχνίδια και πιστεύουμε ότι μπορούμε να προκριθούμε. Θα πάμε για να κερδίσουμε.
Για το γεγονός ότι έπαιξαν σε ένα τέτοιο γήπεδο και απέναντι σε τέτοια ομάδα: "Είναι ένας από αυτούς τους αγώνες που όλοι οι ποδοσφαιριστές θέλουν να παίξουν. Στο τέλος φάνηκε η ποιότητα της Φιορεντίνα. Όμως θα πρέπει όλοι να είμαστε περήφανοι για την εμφάνιση μας".
Κώστας Πηλέας:
"Ανάμεικτα τα συναισθήματα. Φανήκαμε άτυχοι σε κάποιες λεπτομέρειες. Δείξαμε το μέταλλο που έχουμε, αφού κάναμε μια εξαιρετική εμφάνιση."
"Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε, ήρθαμε εδώ και θέλαμε τη νίκη. Βάζουμε το κεφάλι κάτω και δουλεύουμε για το παιχνίδι της Δευτέρας."
"Πιστεύουμε στην πρόκριση και θα δουλέψουμε. Η Ομόνοια πάει αρκετά καλά και εμείς πάμε πολύ καλά, ελπίζω να είμαστε εμείς οι νικητές."