Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ο Ολυμπιακός φιλοξενείται από την Στεάουα για την 5η αγωνιστική της Leaague Phase του Europa League.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μεντιλίμπαρ:
Για το αν είναι σταθμός το ματς με την ΑΕΚ για τη συνέχεια: "Όλα τα παιχνίδια είναι σημαντικά, ειδικά το αυριανό. Με νίκη Θα περάσουμε τον αντίπαλό μας και θα φτάσουμε πιο κοντά στον στόχο μας. Δεν σημαίνει ότι κερδίσαμε τα δύο ματς πρωταθλήματος και θα κερδίσουμε και το αυριανό. Είναι διαφορετικές διοργανώσεις, διαφορετικό το στιλ του αντιπάλου. Έχουμε στο μυαλό μας το δικό μας παιχνίδι".

Για την τακτική του Ολυμπιακού: "Δεν νομίζω ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι, εξαρτάται από πλλούς παράγοντες, όπως για παράδειγμα πώς θα παίξει ο αντίπαλό μας. Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε κάτι στο στιλ παιχνιδιού μας, αλλά να το αναβαθμίσουμε. Να προσπαθήσουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας ανεξαρτήτως τον προσώπων. Το ότι κερδίσαμε τα δύο προηγούμενα ματς δεν σημαίνει ότι θα κερδίσουμε και το αυριανό".


Για την Στεάουα: "Ο αντίπαλος είναι καλός, έχει εννέα βαθμούς. Είναι μία ομάδα που ξέρει να παίζει άμεσο παιχνίδι αν χρειαστεί και να παίξει ψηλά. Μία ολοκληρωμένη ομάδα που βρίσκεται σε καλή θέση στη βαθμολογία και σίγουρα θα μας δυσκολεύσει στο αυριανό παιχνίδι".

 

Ο Ροντινέι εκπροσώπησε τους παίκτες του Ολυμπιακού στη συνέντευξη Τύπου πριν από το ματς με τη Στεάουα, με τον Βραζιλιάνο να στέκεται στο διάβασμα του αντιπάλου από τους "ερυθρόλευκους" και στην προθυμία που δείχνει να "θυσιαστεί" για το καλό της ομάδας.


Ο Ολυμπιακός το βράδυ της Πέμπτης  αντιμετωπίζει εκτός έδρας τη Στεάουα για την 5η αγωνιστική της League Phase του Europa League, με τους "ερυθρόλευκους" να θέλουν το θετικό αποτέλεσμα που θα τους φέρει πιο κοντά στην εξασφάλιση του εισιτηρίου για την επόμενη φάση της διοργάνωσης.

Στη συνέντευξη Τύπου πριν από το παιχνίδι με τον ρουμανικό σύλλογο τους παίκτες εκπροσώπησε ο Ροντινέι, με τον Βραζιλιάνο να αναφέρεται στο καλό πρόσωπο που δείχνουν οι "ερυθρόλευκοι" τον τελευταίο μήνα, ενώ τόνισε ότι θέλει να βοηθάει την ομάδα από όποια θέση του ζητηθεί.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ροντινέι
Για το καλό φεγγάρι που βρίσκεται η ομάδα και τι πρέπει να κάνει για να κερδίσει και κόντρα στη Στεάουα: "Θα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε το ίδιο, όπως κάνουμε τώρα, δουλεύοντας πάρα πολύ, πολύ συγκεντρωμένα και να συνεχίσουμε να κάνουμε καλά τη δουλειά μας.


Από πριν είχαμε μία ιδέα για το τι θέλουμε να κάνουμε και βλέπουμε στα δύο τελευταία παιχνίδια του πρωταθλήματος μας βγαίνει πάρα πολύ καλά. Όμως, γνωρίζουμε όλοι ότι είναι τελείως διαφορετικό να παίζεις στην Ελλάδα και τελείως διαφορετικό στην Ευρώπη. Ο στόχος μας είναι να δουλέψουμε πολύ και να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε".

Για το πόσο καλά γνωρίζει την αντίπαλη ομάδα: "Φυσικά γνωρίζουμε πολύ καλά τον αντίπαλο. Όλοι οι ποδοσφαιριστάς στο σύγχρονο ποδόσφαιρο παρακολουθούμε και αναλύουμε τους αντίπαλούς μας. Έχουμε στο μυαλό μας όμως το τι θέλουμε να κάνουμε εμείς. Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, στην έδρα του αντιπάλου. αλλά πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι στο δικό μας στιλ".

Για το σε ποια θέση θα παίξει στο αυριανό ματς: "Καταρχάς δεν ξέρω αν θα παίξω. Αυτός που διαλέγει τους παίκτες είναι ο προπονητής. Είμαι στον Ολυμπιακό για να βοηθάω. Το σημαντικό είναι να βρίσκομαι στον αγωνιστικό χώρο και να βοηθάω την ομάδα, από όποια θέση μου ζητηθεί".

 

Πηγή: sports24.gr