Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Ομόνοια κέρδισε το απόγευμα σε φιλικό στο Τάσος Μάρκου την ΑΓΊΑ Νάπα με 4-2.

Οι Πράσινοι ήταν καλοί στο δημιουργικό κομμάτι και πέραν των τεσσάρων γκολ είχαν τρία δοκάρια και  κάποιες  άλλες πολύ καλές ευκαιρίες. Είχαν όμως πολλά κενά στην άμυνα αφού πέραν των δύο γκολ που δεχτήκαν,  οι αμυντικοί της με τα σοβαρά ατομικά τους λάθη άφησαν τρις τέσσερις φορές εκτεθειμένο τον Μορέιρα.

Καλά στοιχεία έδειξαν οι υπό δόκιμη Αλίμπιο και Γκανίου  που αγωνίστηκαν για μισή περίπου ώρα. Ο Πρώτος σκόραρε με εκτέλεση φάουλ ενώ ο δεύτερος είχε δοκάρι προβλημάτισε και πάλι με την απόδοση του ο Εμπέμπα.

Ο Ασίς ο Μαργκάσα με φάουλ ο Λένατρο και ο Αλίμπιο οι σκόρερ για την ομάδα του Σαβεφσκι

Η Ομόνοια άρχισε τον αγώνα με

Μορέιρα, Χ. Κυριάκου, Αλαμπί, Σερφά, Σκαραμοτσίνο, Αντράντε, Μαργκάσα, Ασσίς, Θεράποντος, Τέιλορ, Γκικίεβιτς.

Στο ημίχρονο μπήκαν  οι Εφραίμ, Χοσέ, Φιλιώτης, Λέο και Μπρούνο,  και βγήκαν Σκάρα, Αλαμπί, Χάρης, Θεράποντος, Ασσίς

Στο  63′ Μαζεμένες αλλαγές και πάλι. Μεσα  Εμπέμπα, Αλίπιο, Χατζηβασίλης και Γκανίου, έξω Γκικίεβιτς, Ζοάο Πάουλο, Σερφά και Τέιλορ.