Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την ισοπαλία 0-0, μεταξύ Απόλλωνα και ΑΠΟΕΛ...
Άντριαν Γκούλα:
"Ιδιαίτερη συνθήκη για όλους μας, πρώτη φορά περιμέναμε τρεις ώρες να ξεκινήσει ένα παιχνίδι. Ίσως γι’αυτό στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν τόσο συγκεντρωμένοι.
Έπρεπε να συνηθίσουμε το παιχνίδι του αντίπαλου, είναι οι περσινοί πρωταθλητές και παίζουν στην Ευρώπη.Έχουμε θέμα στην αυτοπεποίθηση μας, όταν πλησιάζουμε στην εστία του αντιπάλου. Είχαμε κάποιες ευκαιρίες στον αγώνα."
Μανόλο Χιμένεθ:
"Κάναμε καλό παιχνίδι και στο πρώτο και στο δεύτερο ημίχρονο. Αν άξιζε μια ομάδα να κερδίσει, ήταν το ΑΠΟΕΛ.
Ειμαι ευχαριστημένος με την στάση των ποδοσφαιριστών, αλλά πρέπει να γίνονται γκολ οι ευκαιρίες.
Για μια ομάδα όπως το ΑΠΟΕΛ, δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την ισοπαλία. Θέλαμε τη νίκη".
"Μπορούσαμε και στα δύο ημίχρονα να πετύχουμε το γκολ της νίκης. Οι παίκτες είναι λυπημένοι, αφού μια ισοπαλία για το ΑΠΟΕΛ δεν είναι ποτέ καλό αποτέλεσμα.
Το ΑΠΟΕΛ δεν φοβήθηκε, μπήκε επιθετικά για να κερδίσει. Στο τέλος παίξαμε και με δύο επιθετικούς για να κερδίσουμε".