Πραγματοποιήθηκε σήμερα, στις εγκαταστάσεις της LTV στα Πυργά η Συνέντευξη Τύπου για το LTV Super Cup 2013.
Το πρώτο τρόπαιο της χρονιάς διεκδικούν η Πρωταθλήτρια ομάδα του ΑΠΟΕΛ και η Κυπελλούχος ομάδα του Απόλλωνα, με τον αγώνα να έχει προγραμματιστεί στις 17 Αυγούστου, στις 20:00 στο ΓΣΠ.
Μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΟΠ, ο αγώνας θα είναι αφιερωμένος στον Ερυθρό Σταυρό και στο έργο που επιτελεί για την ανακούφιση συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη.
Η Συνέντευξη Τύπου έγινε στην παρουσία του Προέδρου της ΚΟΠ κ. Κωστάκη Κουτσοκούμνη, της Προέδρου του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού κ. Φωτεινής Παπαδοπούλου, των Προέδρων, των Προπονητών και των Αρχηγών του ΑΠΟΕΛ και του Απόλλωνα.
Οι τοποθετησεις που έγιναν στην Συνέντευξη Τύπου:
Κωστάκης Κουτσοκούμνης (Πρόεδρος ΚΟΠ): «Ευχόμαστε να παρακολουθήσουμε ένα αθλητοπρεπή αγώνα μεταξύ δύο μεγάλων ομάδων. Δυστυχώς, μόνο το ΑΠΟΕΛ και ο Απόλλωνας έμειναν να μας εκπροσωπούν στην Ευρώπη και ο αγώνα του Super Cup θα τους βοηθήσει και στην προετοιμασία τους. Ομόφωνα αποφασίσαμε να αφιερώσουμε τον αγώνα στον Ερυθρό Σταυρό αφού το έργο που επιτελεί είναι διαχρονικά τεράστιο και αξιέπαινο και ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες με την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας. Ευχαριστούμε και την LTV για τη χορηγία του Super Cup. Σε δύσκολους καιρούς, η παρουσία της αποκτά ιδιαίτερη σημασία».
Γιώργος Ξιναρής (Διευθύνων Σύμβουλος LTV): Το φετινό LTV Super Cup έχει ιδιαιτερότητες για εμάς. Πρώτον, είναι αφιερωμένος στον Ερυθρό Σταυρό και αυτό μας ικανοποιεί ιδιαίτερα. Δεύτερο, αγωνίζονται δύο μεγάλες ομάδες, παραμονή των Ευρωπαϊκών τους υποχρεώσεων και ο αγώνας θα τους βοηθήσει να προετοιμαστούν κατάλληλα. Τρίτο, η φετινή διοργάνωση συμπίπτει με τα 20χρόνα της LTV, η οποία πρωτοστάτησε στην ενίσχυση της ΚΟΠ και των Σωματείων με τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τα οποία δεν υπάρχαν όταν πρωτοξεκινήσαμε και τέταρτο, έχουμε αποκτήσει τα δικαιώματα του Αγγλικού Πρωταθλήματος για την επόμενη τριετία και στις 17 Αυγούστου, που είναι ο αγώνα του Super Cup, αρχίζει και το Αγγλικό Πρωτάθλημα. Καλή επιτυχία και στις δύο ομάδες και εύχομαι προκρίσεις στην Ευρώπη».
Φωτεινή Παπαδόπουλου (Πρόεδρος Ερυθρού Σταυρού): "Ευχαριστούμε την ΚΟΠ για την απόφαση της να ενισχύσει μέσω του αγώνα LTV Super Cup τον Ερυθρό Σταυρό. Ο Κυπριακός λαός περνά δύσκολα και εκφράζουμε σε όλους που συμμετέχουν σε αυτό τον αγώνα την απέραντη ευγνωμοσύνη μας. Αγωνιστείτε μαζί μας".
Φοίβος Ερωτοκρίτου (Πρόεδρος ΑΠΟΕΛ): "Ευχαριστώ LTV για τη χορηγία του Super Cup. Χαιρόμαστε που ο φετινός αγώνας είναι αφιερωμένος στον Ερυθρό Σταυρό αφού έχουμε όλοι υποχρέωση να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθεις. Είναι χαρά μας που θα αγωνιστούμε με τον Απόλλωνα, μια από τις καλύτερες ομάδες τις Κύπρου. Θα είναι και για τις δύο ομάδες ένα καλό τεστ για την Ευρώπη, όμως πέραν αυτού, στόχο έχουμε να κατακτήσουμε τον πρώτο τίτλο της χρονιάς".
Νίκος Κίρζη (Πρόεδρος Απόλλωνα): "Ο αγώνας έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί είναι αφιερωμένος στον Ερυθρό Σταυρό, το έργο του οποίου οφείλουμε όλοι να στηρίξουμε. Είναι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, κρίνεται ένας τίτλος και θα δώσουμε στον αγώνα την απαιτούμενη σημασία. Έχουμε κατακτήσει μόλις ένα Super Cup στην ιστορία μας και θα προσπαθήσουμε φέτος να κατακτήσουμε το δεύτερο".
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΏΝ:
Οι προπονητές του ΑΠΟΕΛ και του Απόλλωνα Πάολο Σέρτζιο και Χριστάκης Χριστοφόρου καθώς και οι αρχηγοί των δύο ομάδων, Μαρίνος Σατσιάς και Γιώργος Μερκής μίλησαν στην Συνέντευξη Τύπου του LTV Super Cup και οριοθέτησαν τους στόχους των ομάδων τους.
Πάολο Σέρτζιο (Προπονητής ΑΠΟΕΛ): "Έχουμε μεγάλο σεβασμό στον Απόλλωνα αλλά από τη δική μας πλευρά, θα κάνουμε τα πάντα για να κατακτήσουμε το τρόπαιο".
Χριστάκης Χριστοφόρου (Προπονητής Απόλλωνα): "Ευχαριστούμε την LTV για τη χορηγια της, ευχαριστούμε τον Ερυθρό Σταυρό για το έργο που επιτελεί. Το παιχνίδι θα αποτελέσει μια καλή πρόβα για την Ευρώπη καθώς θα αγωνιστούμε και στο ΓΣΠ, γήπεδο το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε και στην Ευρώπη. Σίγουρα θέλουμε να είμαστε νικητές αλλά νικητής θέλουμε να είναι και ο Ερυθρός Σταυρός.
Μαρίνος Σατσιάς (αρχηγός ΑΠΟΕΛ): "Ελπίζω να διεξαχθεί ένας αθλητοπρεπέστατος αγώνας, χωρίς επεισόδια και βίαιες καταστάσεις, γιατί το χρειάζόμαστε ενόψει της έναρξης του Πρωταθλήματος. Θα προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε με τίτλο τη νεά χρονιά".
Γιώργος Μερκής (αρχηγός Απόλλωνα): "Παίζουμε για το πρώτο τρόπαιο της χρονιάς, εύχομαι και εγώ να γίνει ένας αθλητοπρεπής αγώνας, χωρίς έκτροπα. Ο κόσμος που θα έρθει στο γήπεδο ελπίζω να απολαύσει ένα ωραίο αγώνα. Ελπίζω στο τέλος της ημέρας να είμαστε εμείς που θα το κατακτήσουμε".