Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

 


Ο Ολυμπιακός θα φιλοξενηθεί την Πέμπτη (24/10, 22:00) από τη Μάλμε, για την 3η αγωνιστική της League Phase του Europa League.
Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μίλησε στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα και τόνισε πως οι παίκτες του πρέπει κατά τη διάρκεια του αγώνα να είναι συγκεντρωμένοι για να πάρουν τη νίκη.


«Θέλουμε να είμαστε ο εαυτός μας. Ο καλός μας εαυτός. Εάν δείξουμε πώς είμαστε δυνατοί τότε μπορούμε να τα καταφέρουμε. Εάν όχι δεν θα νικήσουμε τον αγώνα. Η αντίπαλός μας είναι πολύ δυνατή ομάδα. Είναι πρώτη στο πρωτάθλημά της και κάνει πολύ καλή δουλειά. Εκείνοι ισοφάρισαν όπως και εμείς και νίκησαν την περασμένη αγωνιστική όπως και εμείς και θέλουνε να νικήσουν όπως και εμείς. Νομίζω πώς και εμείς και εκείνοι είμαστε στη φάση που μας αρέσει που θα παίξουμε ο ένας εναντίον του άλλου. Θα είναι ένα ωραίο παιχνίδι. Δεν θα κρίνει κάτι ιδιαίτερα τον αγώνα. Ίσως όποιος βάλει γκολ. Σε έναν αγώνα μπορούν να γίνουν πολλά. Έχουμε διαφορετικά στιλ αλλά όποιος εφαρμόσει το δικό του θα το κερδίσει», ανέφερε αρχικά ο Βάσκος.

Για το ότι θα έχει διαθέσιμους τους παίκτες του και τι ρόλο παίζει σε σχέση με την εικόνα και τη βελτίωσή της: «Όσους και να έχεις στη διάθεσή σου θα παίξουν 11. Είναι πολύ καλό πώς είναι όλοι καλά. Σημασία όμως έχει η συγκέντρωση όσων είναι στο γήπεδο. Το θέμα είναι το μυαλό. Αυτοί που είναι μέσα πρέπει να παραμείνουν συγκεντρωμένοι».
Για το εάν υπάρχει στην ομάδα προβληματική νοοτροπία σε σχέση με την Ελλάδα και την Ευρώπη: «Δεν νομίζω πώς είναι πρόβλημα συμπεριφοράς. Ούτε ότι όλοι οι παίκτες τα παρατάνε. Πρέπει να γίνουμε πιο σταθεροί. Για να πάρεις το πρωτάθλημα πρέπει να έχεις σταθερότητα. Στην Ευρώπη μπορείς να συγκεντρώσεις βαθμούς αλλά στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνεται να έχεις τέτοια αποτελέσματα».

Ο Ζέλσον Μαρτίνς τόνισε πως περιμένει δύσκολο ματς τον Ολυμπιακό απέναντι στην Μάλμε για την 3η αγωνιστική του Europa League και ξεκαθάρισε πως οι ερυθρόλευκοι θα πρέπει να κάνουν ένα αρκετά καλό παιχνίδι όπως και με την Μπράγκα.


Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει εκτός έδρας την Μάλμε το βράδυ της Πέμπτης (24/10, 22:00) για την 3η αγωνιστική της League Phase του Europa League και στόχος του είναι ένα καλό αποτέλεσμα, όχι μόνο για να αφήσει πίσω τις άσχημες εντυπώσεις από την ισοπαλία με τον Λεβαδειακό στο "Καραϊσκάκης" για το πρωτάθλημα αλλά για να αυξήσει τις πιθανότητες πρόκρισής του στους 16 της διοργάνωσης.

Από την πλευρά του, ο Ζέλσον Μαρτίνς εκπροσώπησε τους παίκτες των ερυθρολεύκων στη συνέντευξη Τύπου της Τετάρτης και έστειλε το μήνυμα πως θα πρέπει να πραγματοποιήσουν μία αρκετά καλή εμφάνιση, εφάμμιλη εκείνης με την Μπράγκα, για να φύγουν με χαμόγελα από την Σουηδία.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για το πώς περιμένει το ματς με τη Μάλμε σε μία δύσκολη έδρα:


"Περιμένουμε ένα δύσκολο ματς. Θα πρέπει να έχουμε από το 1ο λεπτό την πρόθεση να το κερδίσουμε. Αυτό που συνέβη με τον Λεβαδειακό δεν έχει καμία σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι οι 3 βαθμοί και πώς θα τους κερδίσουμε.

Για το αν τον βοηθούν αυτά τα παιχνίδια με τα δικά του χαρακτηριστικά:

"Μου αρέσει να παίζω όλα τα ματς και να παίζω καλά. Ο σκοπός μου είναι να βοηθώ πάντα την ομάδα να παίρνει τους τρεις βαθμούς"

Για το ότι προέρχεται από έναν τραυματισμό και πώς νιώθει και για το γεγονός ότι έχει να σκοράρει στην Ευρώπη από τον Αύγουστο του 2021 καιαν νιώθει ότι ήρθε η ώρα:


"Νιώθω καλά. Προπονήθηκα καλά. Και γενιά νιώθω ότι είμαι σε καλή κατάσταση. Θέλω να νιώθω καλά στον αγωνιστικό χώρο. Αν νιώσω άνετα το γκολ θα έρθει".

Για το τι διαφορετικό να περιμένει ο κόσμος από τον Ολυμπιακό σε σχέση με τη Λιόν και την Μπράγκα:

"Η ιδέα του παιχνιδιού είναι η ίδια ανεξαρτήτως του αντιπάλου. Δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά. Σε σχέση με την Μπράγκα η διαφορά είναι ότι παίζαμε εντός έδρας. Τώρα θα πρέπει να προσαρμοστούμε στο ότι παίζουμε εκτός. Κατά τα άλλα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα παιχνίδι αρκετά καλό όπως με την Μπράγκα".
 

Πηγές: sportfm.gr και sports24.gr