Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Το ΑΠΟΕΛ παρουσιάζει στον Αρχάγγελο τον νέο τεχνικό του, τον Ισπανό Manolo Jiménez.. 

Δείτε εδώ ζωντανά την παρουσίαση! 

 

Πρόδρομος Πετρίδης: 

«Καλωσορίζουμε τον κ. Χιμένεθ και τους συνεργάτες του.. Γνωρίζουν πολύ καλά που έχουν έρθει, και εμείς γνωρίζουμε πολύ καλά πιο προπονητή έχουμε μπροστάρη. Πιστεύουμε ότι πρώτη φορά στον ΑΠΟΕΛ, αλλά και στην Κύπρο έρχεται προπονητής ευγνωσμένης αξίας και της εμβέλειας του κυρίου Χιμένεθ. Του εύχομαι τα καλύτερα και επιτυχίες ξεκινώντας από τον αγώνα του Σαββάτου και ολοκληρώνοντας τον Μάιο να στεφθούμε πρωταθλητές μαζί του. Δεν έχω τίποτε άλλο να πω. Ελπίζω και εσείς και ο κόσμος να δώσουν την ανάλογη στήριξη και χρόνο και είμαι βέβαιος ότι θα πετύχουμε».

 

Μανόλο Χιμένεθ: 

 «Καλησπέρα. Τα αγγλικά δεν είναι και τα καλύτερα μου, προτιμώ τη μετάφραση από τα Ισπανικά. Έχω παρακολουθήσει ευρωπαϊκούς αγώνες του ΑΠΟΕΛ και ξέρω το μέγεθος του. Είναι μία σημαντική πρόκληση για μένα ο ΑΠΟΕΛ, αλλά και για τους συνεργάτες μου. Θα υπηρετήσω το κλαμπ με αφοσίωση. Είμαι ενθουσιασμένος για τη νέα πρόκληση μου. Για μένα μετά από τόσα χρόνια στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, δεν υπάρχει σημαντικότερο συστατικό από το κίνητρο, έχω κίνητρο, πλέον είμαι συνδεδεμένος με την ΑΕΚ και τη Σεβίλλη, ωστόσο, τη δεδομένη χρονική στιγμή είμαι προπονητής του ΑΠΟΕΛ και έχω εδώ τη προσοχή μου. Υπόσχομαι να δουλέψω και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

Η φιλοσοφία του: «Θα ήθελα να περάσω τη δική μου φιλοσοφία, αυτή είναι οι νίκες με καλό ποδόσφαιρο, αυτό είναι καλύτερο. Για εμένα σημασία έχει η νίκη. Οι παίκτες μου θέλω να προσπαθούν, θα ζητήσω από τους παίκτες το 100%. Το πιο σημαντικό παιχνίδι είναι πάντοτε το επόμενο. Η φιλοσοφία μου είναι δουλειά, αφοσίωση και νίκη. 

Ποια στοιχεία θέλει να περάσει στην ομάδα; «Το πιο σημαντικό είναι να τους προσφέρω και να μου προσφέρουν τα μέγιστα. Οι φίλοι μας περιμένουν νίκες και πρέπει να δουλέψουμε για να το πετύχουμε ως ομάδα. Θα έρθουν νίκες και αρνητικά αποτελέσματα. Όταν έχεις το πνεύμα του νικητή τις περισσότερες φορές να κερδίζεις. Θα προσαρμοστώ στους παίκτες που έχουμε, μου αρέσει να βάζω περισσότερα τέρματα από τον αντίπαλο, θέλω να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο, θέλω να τους βγάλω τον καλύτερο τους εαυτό. Μου αρέσει το 4-4-2 αλλά εάν πρέπει να προσαρμοστώ σε κάτι άλλο θα το κάνω».

Θα προσαρμοστώ στους παίκτες που έχουμε, μου αρέσει να βάζω περισσότερα τέρματα από τον αντίπαλο, θέλω να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο, θέλω να τους βγάλω τον καλύτερο τους εαυτό. Μου αρέσει το 4-4-2 αλλά εάν πρέπει να προσαρμοστώ σε κάτι άλλο θα το κάνω».

Αν είδε φετινά παιχνίδια με τους δύο προηγούμενους προπονητές και αν διαπίστωσε τις παθογένειες: «Είναι προφανές ότι είμαι εδώ γιατί οι προηγούμενοι προπονητές δεν είχαν την επιτυχία που ήθελαν. Είμαι βέβαιος ότι προσπάθησαν, αυτό θα κάνω εγώ. Θέλω να δω μια ομάδα που θα παίζει για το έμβλημα της ομάδας. Πρέπει όλοι να είναι προσηλωμένοι στο γήπεδο για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε. Δεν είναι ώρα για λόγια, αλλά ώρα για έργα. Μου αρέσει η ζω στο γήπεδο και γι’ αυτό κάνω αυτό το επάγγελμα. Αν είχα καλύτερα γόνατα θα ήμουν ποδοσφαιριστής και όχι προπονητής».

Είναι προφανές ότι είμαι εδώ γιατί οι προηγούμενοι προπονητές δεν πέτυχαν, αλλά προσπάθησαν, το ίδιο θα κάνω και γω από τη μεριά μου.

Ξεχώρισε κάποιους ποδοσφαιριστές από το ρόστερ; Πόσο καλά τους ξέρει; «Ξέρω κάποιους παίκτες και είναι καταπληκτικοί, κάποιοι ήταν και μαζί μου, ενώ μερικούς τους είχα και ως αντίπαλους στην καριέρα μου. Αμέσως μόλις άρχισα να μιλώ με τον πρόεδρο άρχισα να βλέπω το ρόστερ και τα νούμερα. Θα τους μάθω καλύτερα στις προπονήσεις, τους ξέρω περισσότερο με τα νούμερα, παρά με τα ονόματα».

Εάν έχει πίεση λόγω της «μεγάλης» βάσης των οπαδών του ΑΠΟΕΛ: «Μου αρέσει η πίεση, είμαι δημιουργικός. Δούλεψα σε ομάδες με κόσμο και πίεση όπως η Σεβίλλη. Δούλεψα σε ομάδες που κατέκτησαν ευρωπαϊκά τρόπαια, πάλεψα για τίτλους, για εμένα δεν είναι προτεραιότητα η  2η θέση. Ξέρω τι σημαίνει πίεση αλλά να είναι καλό για την ομάδα. Ο τίτλος δεν έρχεται με την πίεση, έρχεται βλέποντας παιχνίδια με παιχνίδι. Θέλουμε ο κόσμος να έχει υψηλές προσδοκίες αλλά να μας στηρίζει παιχνίδι με παιχνίδι».

Παρακολουθούσε το πρωτάθλημα, ειδικότερα μετά την αλλαγή τα τελευταία τρία χρόνια; «Πιο συγκεκριμένα, η πρόοδος στο ποδόσφαιρο είναι σημαντική. Το ταλέντο δεν είναι αρκετό για να πάρεις τίτλους, χρειάζεται δουλειά».

Για τον ανταγωνισμό που έχει μεγαλώσει: "Η πρόοδος στο ποδόσφαιρο είναι συνεχόμενη. Βλέπουμε αυτό τον ανταγωνισμό στα περισσότερα πρωταθλήματα. Πλέον το ταλέντο δεν είναι αρκετό για να κερδίζεις τίτλους".

Για το ότι στις ομάδες του χρησιμοποιούσε πάντα νεαρούς ποδοσφαιριστές: "Όπως γνωρίζεται ξεκίνησα από τις ακαδημίες. Κάθε παίκτης όταν τελειώνει την καριέρα του και θέλει να γίνει προπονητής, θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει την γνώση του στους νέους. Εγώ προσπάθησα και το έκανα σε όλες τις ομάδες που δούλεψα. Πάντα χρησιμοποιούσα νεαρούς παίκτες, μου αρέσει να τους δίνω ρόλους και ευθύνες. Ο ενθουσιασμός έρχεται μαζί με την ευθύνη. Μου αρέσει να δουλεύω με παίκτες που έχουν προοπτική, η ημερομηνία γέννησης δεν μου λέει τίποτα μέσα στο γήπεδο. Μπορώ να δω έναν 37 χρονών να έχει περισσότερο ενθουσιασμό και έναν 18 ετών που να έχει περισσότερη ποιότητα".

Για το αν γνωρίζει ότι το ΑΠΟΕΛ είχε κερδίσει την Σεβίλλη και πόσο εύκολο ήταν να απαντήσει θετικά στην πρόταση: "Ναι είδα τον αγώνα. Τον προηγούμενο χρόνο ήμουν μακριά από την οικογένειά μου και είχα ως προτεραιότητα να επιστρέψω στην Ευρώπη. Δεν το σκέφτηκα όταν είχα αυτή την επιλογή. Ξέρω την ιστορία και το μέγεθος του συλλόγου. Όταν δέχθηκα το τηλεφώνημα και μιλήσαμε ανοικτά, δεν το σκέφτηκα λεπτό. Νιώθω πολύ ικανοποιημένος που βρίσκομαι εδώ".

Για το πώς έχει στο μυαλό το... διπλό ταμπλό (πρωτάθλημα - Ευρώπη):"Δεν είναι μόνο το πρωτάθλημα, είναι πολύ σημαντικό να μεγαλώνει η ομάδα στην Ευρώπη. Είδα το ΑΠΟΕΛ στην Ευρώπη, θυμάμαι το παιχνίδι στο Μπερναμπέου με την Ρεάλ. Πρέπει να προετοιμάσουμε την ομάδα και για τις δύο διοργανώσεις".