Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη της Καρμιώτισσας επί του Απόλλωνα με 2-0..

 

 Μάουρο Καμορανέζι: 

"Είναι το καλύτερο δώρο που παρέλαβα. Ευχαριστώ τους παίκτες μου που με μόνο δύο προπονήσεις κατάφεραν να πάρουν τη νίκη. Έπαιξαν φανταστικά και με ένταση".

Κάναμε ένα φανταστικό παιχνίδι απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα όπως Απόλλων, με διαφορετικούς στόχους από εμάς."

 

 

"Παιχνίδι με ένταση με πάθος συγκέντρωση το ποδόσφαιρο είναι απλό και αν παίζουμε έτσι θα έχουμε πολύ καλή συνέχεια."

 

 

" Για να είμαστε ανταγωνιστικοί πρέπει να παίζουμε με ένταση. Έχουμε ποδοσφαιριστές με ποιότητα."

Αντριάν Γκούλα: 

 

"Γνωρίζαμε ότι το γήπεδο είναι επικίνδυνο. Ξεκινήσαμε καλά στο παιχνίδι, αλλά μετά δεν είχαμε συγκέντρωση. Είναι πολύ καλή ομάδα στις αντεπιθέσεις, τους δώσαμε την ευκαιρία και μας έβαλαν τον γκολ" "Δεν μπορούσαμε να δημιουργήσουμε και τα τελειώματα μας στο κουτί, δεν ήταν σωστά. Ευχαριστών τον κόσμο για την στήριξη."

 

"Με την ΕΝΠ παλέψαμε μέχρι το τέλος, σήμερα δεν κάναμε το ίδιο."

 

«Σήμερα δεν αξίζαμε τη νίκη επειδή δώσαμε το μομέντουμ στον αντίπαλο. Είχαμε ξεκινήσει καλά αλλά μετά τα 15΄ το πήραν οι αντίπαλοι. Σκόραραν το γκολ. Είναι ένα δύσκολο γήπεδο με ιδιαίτερο γρασίδι. Έπαιξαν στην αντεπίθεση, είχαν καλό τρανζίσιον. Στο δεύτερο μέρος προσπαθήσαμε να παίξουμε με το στιλ μας αλλά δεν ήταν αρκετό. Προσπαθήσαμε να αλλάξουμε το στιλ μας με δύο επιθετικούς αλλά αυτό δεν είχε σημασία καθώς δεν ήμασταν παραγωγικοί. Ανασταλτικά επίσης δεν ήμασταν καλοί. Για αυτούς τους λόγους χάσαμε το παιχνίδι. Δεν είναι καλό για εμάς, ούτε για τους οπαδούς μας επειδή μας στηρίζουν».