Δείτε τις δηλώσεις των δύο προπονητών μετά το τέλος του αγώνα μεταξύ του ΑΠΟΕΛ και της Ομόνοιας 29Μ
Ζοσέ Ντομίνγκεζ
Δεν μπορούσαμε να σκοράρουμε πάρα τις πολλές φάσεις που κάναμε.Θέλαμε να κερδίσουμε αλλά δεν τα καταφέραμε, ήταν κακός αγωνιστικός χώρος αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία."
"Ήταν ένα σκληρό παιχνίδι. Δεν είναι καλό να παίζουμε χωρίς κόσμο, ήταν σαν παιχνίδι προετοιμασίας.""Είναι σημαντικό να πάρουμε βαθμούς στην Ευρώπη."Στο πρώτο ημίχρονο αναπτυχθήκαμε σωστά, η ομάδα ακόλουθα την διαδικασία. Οι παίκτες είναι πιο δυνατοί με μεγαλύτερη διάρκεια, παρά το γεγονός ότι παίζουμαι κάθε τρεις ημέρες. Είμαι ευχαριστημένος από όλους τους ποδοσφαιριστές.Κάνουμε μια μέρα αποθεραπεία σχεδιασμό και πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το επόμενο παιχίδι, οι παίκτες είναι αφοσιωμένοι και προχωρούμε."
Για τα αγωνιστικά δεδομένα:
"Ο Δώνης είναι νοσοκομείο με ίωση εδώ και 3 μέρες, αναμένεται την Δευτέρα να πάρει εξιτήριο.
Ο Μάγιερ δεν έκανε φουλ προετοιμασία από αύριο θα μπει στην ομάδα."
"Είμαστε το ΑΠΟΕΛ και γνωρίζουμε πως ο σημαντικότερος στόχος είναι το πρωτάθλημα. Ξέρουμε ότι η Ευρώπη τραβάει τα βλέμματα, αλλά εμείς βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι."
Για την απουσία φιλάθλων:
"Καταλαβαίνω ότι είναι για λόγους ασφαλείας. Δεν είναι όμορφο, είναι ένα βήμα πίσω γιατί η Κύπρος έχει παθιασμένο κόσμο."
Γιώργος Πετράκης:
«Αυτό το παιχνίδι σημαίνει πολλά, θέλαμε να πετύχουμε την πρώτη μας νίκη αλλά αυτό δεν ήρθε επειδή ο ΑΠΟΕΛ είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων, δώσαμε λίγο χώρο για να κρατήσουμε κοντά τις γραμμές μας. Θα μπορούσαν και οι δύο πλευρές να είχαν σκοράρει. Στο β' μέρος αλλάξαμε το σχηματισμό μας και διαχειριστήκαμε καλύτερα τις προϋποθέσεις του αντιπάλου. Η νίκη ήταν ο στόχος αλλά οποιοσδήποτε βαθμός και ιδιαίτερα σε πιο μεγάλους αντιπαλους είναι σημαντικός. Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες. Αυτό το έξτρα σήμερα στη νοοτροπία μας το έδωσε ο κόσμος, συναντηθήκαμε από νωρίς.
Αυτό που προσπάθησα να μεταφέρω στους παίκτες είναι ότι είναι ένας σημαντικός πόντος, δεν είναι απόλυτα πανηγυρικό το κλίμα, χαιρόμαστε αλλά πρώτος μας στόχος είναι οι τρεις βαθμοί, μας ικανοποιεί, θεωρώ δεν κάναμε από τις καλύτερές μας εμφανίσεις, κρατάμε τον βαθμό και συνεχίζουμε».