Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
3

Κάθε φορά που η Εθνική Κύπρου, χάνει και αυτό δυστυχώς γίνεται συχνά, πάντα η ίδια καραμέλα από τον ομοσπονδιακό μας τεχνικό, "αφού δεν παίζουν στο πρωτάθλημα οι Κύπριοι παίκτες, τι πρέπει να κάνω εγώ.." 

Έχεις δίκαιο Τιμούρ Κετσπάγια σε αυτό, όμως εσύ χρησιμοποιείς όντως τους σωστούς ποδοσφαιριστές. 

Είναι αδιανόητο πως ο τεχνικός μας έχει παράπονο για την συμμετοχή των διεθνών μας στις ομάδες τους, αλλά τον Νικόλα Παναγιώτου, που μετράει συνεχόμενα παιχνίδια με την Ομόνοια και τον Στέλιο Ανδρέου που καταγράφει το ένα ενενηντάλεπτο μετά το άλλο στο πρωτάθλημα Βελγίου δεν τους υπολογίζει για βασικούς, για να βάλει στις θέσεις τους, τους Γκόγκιτς και Κυπριανού που στις ομάδες τους στα πλείστα παιχνίδια αγωνίζονται στο κέντρο. 

Αλήθεια υπάρχει ποδοσφαιρική ομάδα που κέρδισε ποτέ αγώνα με 1 κεντρικό αμυντικό, έναν δεξιό μπακ, δύο αριστερούς, 3 ανασταλτικούς μέσους, έναν κεντρικό μέσο, έναν επιτελικό μέσο και έναν κεντρικό επιθετικό; Γιατί αυτό ήταν το πλάνο της Εθνικής μας χθες βράδυ, βασικά να αντέξουμε μέχρι να δεχθούμε το πρώτο γκολ!

Ούτε πως χάναμε 2-0 στο ημίχρονο κάνουμε αλλαγές τον δεξιό μπακ και βάζουμε έναν κεντρικό αμυντικό και τον έναν τον στόπερ! Κακουλλής, Κατσαντώνης και Ηλία δυστυχώς πήγαν για τουρισμό στα δύο παιχνίδια της Εθνικής αφού δεν πήραν καθόλου χρόνο συμμετοχής! Πως να κερδίσει μία ομάδα, η οποία έχει στο ρόστερ της 4 επιθετικούς και ο προπονητής της δεν χρησιμοποίησε τους 3 εξ αυτών; 

Δεν γίνεται πάντα να φταίει το πρωτάθλημα, η ΚΟΠ, ο κόσμος που δεν έρχεται και οι παίκτες και ποτέ ο προπονητής. 

Όταν έγινε η κλήρωση ο Ομοσπονδιακός μας τεχνικό, είπε γιατί όχι να τερματίσουμε στην πρώτη θέση του ομίλου και όχι παρακολουθούν λίγο Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο απόρησαν.. 

Η Ρουμανία πριν λίγους μήνες ήταν στο Euro τερμάτισε στην πρώτη θέση του ομίλου της πάνω από Βέλγιο, Σλοβακία και Ουκρανία και αποκλείστηκε στην φάση των 16 από την Ολλανδία. Πριν δύο χρόνια το Κόσοβο μας κέρδισε δύο φορές και πάλι στο Nations League, μία 2-0 και την άλλη με 5-1.. σε ποια πρώτη θέση να τερματίζαμε ακριβώς; 

Αυτό που μένει είναι τουλάχιστον να μην τερματίσουμε κάτω από την Λιθουανία και να παίξουμε μπαράζ στην τελευταία κατηγορία, που χωρίς αμφιβολία δεν διαφέρουμε και αρκετά από τις ομάδες που βρίσκονται εκεί..