Ισόπαλος 1-1 έληξε ο αποψινός αγώνας του ΑΠΟΕΛ με τη Μάριμπορ στο Στάδιο ΓΣΠ για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Champions League.
Όλα πλέον θα ξεκαθαρίσουν στον επαναληπτικό αγώνα που θα διεξαχθεί στις 6 Αυγούστου στη Σλοβενία. Η Μάριμπορ πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε όμως σε καμία περιπτωση το ΑΠΟΕΛ δεν έχει μειωμένες πιθανότητες; για την πρόκριση καθώς δεν είναι χειρότερη ομάδα από τους Σλοβένους. Υπάρχουν μάλιστα πολλά περιθωρια βελτίωσης στους πρωταθλητές τόσο σε ατομικό όσο και ομαδικό επίπεδο. Εκπληκτικός ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ κατέκλυσε το ΓΣΠ και βοήθησε την ομάδα σε ολόκληρο το 90 λεπτο
Το ΑΠΟΕΛ στο πρώτο ημίχρονο είχε πολύ καλή παρουσία και κατάφερε να πάρει προβάδισμα, δυστυχώς όμως στην επανάληψη οι φιλοξενούμενοι έφτασαν στο 1-1.
Στο 10΄ μετά από ωραίο συνδυασμό με τον Γκονσάλβες ο Χαραλαμπίδης έπιασε το σουτ που απέκρουσε σε κόρνερ ο Χαντάνοβιτς.
Στο 21’ ο Γκονσάλβες μετά από μπαλιά του Μοράις με ωραία προσπάθεια και δυνατό σουτ άνοιξε το σκορ (1-0) για το ΑΠΟΕΛ.
Στο 64' ο Ταβάρες με κεφαλιά ισοφάρισε (1-1) για τη Μάριμπορ, αποτέλεσμα που διατηρήθηκε μέχρι το φινάλε.
Κεφαλιά του Μαντούκα στο 71' έφυγε πάνω από τα δοκάρια των Σλοβένων και δέκα λεπτά αργότερα μετά από πάσα του Γκονσάλβες ο Αλωνεύτης βρέθηκε σε θέση βολής όμως δεν κατάφερε να βρει στόχο.
Ξεκάθαρο πέναλτι πάνω στον Μπουτιμιρ και κοκκινη κάρτα στον αμυντικό αγνοηθηκε παντελώς από το διαιτητή που έδειξε καρτα στον επιθετικό του ΑΠΟΕΛ.
Το ΑΠΟΕΛ αγωνίστηκε με τους Πάρντο, Σέρτζιο, Ολιβέιρα, Αμορίν, Ντα Σίλβα (85' Μπενασούρ), Μοράις, Γκόμες, Χαραλαμπίδης (73' Μπούντιμιρ), Μαντούκα, Αλεξάνδρου (73' Αλωνεύτης), Γκονσάλβες.
Στον πάγκο ήταν οι Χιώτης, Βινίσους, Μπόρδα και Πιέρος Σωτηρίου.
Τον αγώνα διαιτήτευσε ο Ουκρανός Sergii Boiko με βοηθούς τους συμπατριώτες του Volodymyr Volodin και Oleg Pluzhnyk.