Ο Εβάν Φουρνιέ έπιασε δουλειά στον Ολυμπιακό, κάνοντας την πρώτη του προπόνηση με τα «ερυθρόλευκα».
Ο Γάλλος άσος έφτασε στην Ελλάδα τα ξημερώματα της Πέμπτης (5/9) και βρέθηκε στο βοηθητικό του ΣΕΦ για να κάνει την πρώτη του προπόνηση.
Οι σχετικές εικόνες: