Όλα τα προβλήματα των τελευταίων εβδομάδων μαζεμένα τα έβγαλε στον αγωνιστικό χώρο το ΑΠΟΕΛ βράδυ στον αγώνα με τον Εθνικό.
Χωρίς φρεσκάδα, χωρίς πλάνο, χωρίς θέληση, με ελάχιστα διαστήματα υποφερτής απόδοσης, έχασε φυσιολογικά κι ήταν το πρώτο θύμα μεγάλης έκπληξης στο πρωτάθλημα.
Ο Ντομίγκες μίλησε για ντροπιαστική εμφανιση και απολογήθηκε στους οπαδούς. Ενώ έριξε τα βέλη στον Γκαγιέγο για τη φυσική κατάσταση. Ήταν μάλιστα κάπως υπερβολικός, υπό την έννοια ότι το επανέλαβε 5-6 φορές σε δύο παρεμβάσεις του στη συνέντευξη τύπου και στις δηλώσεις στην Cablenet.
Μίλησε επίσης για την κούραση από τα 120 λεπτά από την Ευρώπη και ορισμένες απουσίες, που δεν δικαιολογούν όμως την εικόνα των περσινών πρωταθλητών.
Η διακοπή πάντως δίνει ευκαιρία ανασύνταξης. Κι αν δεν την κάνει το ΑΠΟΕΛ θα έχει πρόβλημα... μεγάλο πρόβλημα!