Με στόχο το αποτέλεσμα που θα ενισχύσει την προσπάθεια για πρόκριση στα play off του Champions League το ΑΠΟΕΛ φιλοξενεί απόψε στο Στάδιο ΓΣΠ τη Μάριμπορ.
Οι πρωταθλητές μας μέσα από το διπλό ραντεβού με τους Σλοβένους κυνηγούν το αποτέλεσμα που θα τους δώσει το δικαίωμα να συνεχίσουν την προσπάθεια για είσοδο τους στους ομίλους του Champions League και το σκηνικό θα ξεκαθαρίσει οριστικά μετά και τον επαναληπτικό της Σλοβενίας που θα διεξαχθεί στις 6 Αυγούστου.
Ο κύκλος της προετοιμασίας ενόψει του πρώτου φετινού ευρωπαϊκού αγώνα ολοκληρώθηκε χθες με τον προπονητή του ΑΠΟΕΛ να τονίζει μεταξύ άλλων στη Συνέντευξη Τύπου:
«Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για να πετύχουμε το στόχο μας. Παίζουμε με μια καλά οργανωμένη ομάδα, που έχει καλούς παίκτες με καλές τεχνικές ικανότητες.
Και οι πιο μικρές λεπτομέρειες είναι σημαντικές. Πρέπει να κάνουμε ένα καλό και ισορροπημένο παιχνίδι».
Στη διάθεση του Paulo Sergio για το σημερινό παιχνίδι βρίσκονται οι ακόλουθοι ποδοσφαιριστές:
Χιώτης, Πάρντο, Αμορίν, Ολιβέιρα, Μπούντιμιρ, Γκόμες, Χαραλαμπίδης, Αλεξάνδρου, Βινίσους, Σατσιάς, Μπενασούρ, Ηλία, Σωτηρίου, Μαντούκα, Γκονσάλβες, Ντα Σίλβα, Μοράις, Μπόρδα, Σέρτζιο, Αλωνεύτης.
Ο σημερινός αγώνας θα αρχίσει στις 20:00 και θα διαιτητεύσει ο Ουκρανός Sergii Boiko με βοηθούς τους συμπατριώτες του Volodymyr Volodin και Oleg Pluzhnyk.
Παρατηρητής αγώνα ορίστηκε ο John McBeth (Σκωτία) και παρατηρητής διαιτησίας ο Ισπανός Bernardino Gonzalez Vazquez.