Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού του ΑΠΟΕΛ, Ζοσέ Ντομίγκες, μετά τον αποκλεισμό από την Ζίρε..
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που επέστρεψα στην Κύπρο. Τα πρώτα 45 λεπτά ήταν δύσκολα καθώς υπήρχε πίεση για να καταφέρουμε πολλά πράγματα στα πρώτο ημίχρονο. Ήταν μια δύσκολη προσπάθεια γιατί είχαμε μόνο 4 με 5 μέρες δουλειά για να καταφέρουμε να αλλάξουμε την εικόνα της ομάδας. Δεν περίμενα αυτή την εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο. Έπρεπε να αλλάξουμε την τακτική μας στο δεύτερο ημίχρονο και καταφέραμε να βρούμε τα δυο γκολ με τον Τάσο και τον Σούσιτς. Αν μπορούσα θα άλλαζα ολόκληρη την ομάδας στο πρώτο ημίχρονο
Η προσπάθεια των παικτών και στα αποδυτήρια αλλά και στο δεύτερο ημίχρονο ήταν φανταστική όπως φανταστικοί ήταν και οι οπαδοί μας που ήταν πίσω από την ομάδας και στην υποστήριξαν μέχρι και το τελευταίο πέναλτι. Έχουμε δυο εβδομάδες τώρα μπροστά μας για να καταφέρουμε να κτίσουμε ξανά την ομάδας μας όπως και πέρσι. Έχουμε και τον αγώνα την Κυριακή για να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα σωστά»