Η ομοσπονδία ποδοσφαίρου της Νορβηγίας ανακοίνωσε ότι ο Χρήστος Ζαφείρης επέλεξε τελικά να αγωνιστεί με την εθνική Ελλάδος και όχι με τους Σκανδιναβούς.
Τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδας θα φορέσει και με τη βούλα ο Χρήστος Ζαφείρης, καθώς η ομοσπονδία ποδοσφαίρου της Νορβηγίας γνωστοποίησε ότι ο 21χρνος μέσος της Σλάβια Πράγας θα παίξει στην γαλανόλευκη και όχι στους Σκανδιναβούς.