Νωρίς το πρωί το ΑΠΟΕΛ αναχώρησε για την Λετονία με προορισμό τη Ρίγα ενόψει του αγώνα της Πέμπτης με την RFS για τα πλέι οφ του Europa League. Στόχος ένα καλό αποτέλεσμα ενόψει επαναληπτικού.
Στα ΜΜΕ λίγο πριν από την αναχώρηση του ΑΠΟΕΛ για Λετονία μίλησε ο εκπρόσωπος τύπου της ομάδας Νεκτάριος Πετεβίνος.
Μεταξύ άλλων είπε:
«Πάμε στην Λετονία έχοντας ως στόχο να κάνουμε το πρώτο βήμα.
Σε καμία περίπτωση δεν συμμεριζόμαστε τη λογική ότι το ΑΠΟΕΛ είναι το απόλυτο φαβορί και ότι θα έχει εύκολο έργο. Το αντίθετο, η Ρίγα έδειξε ότι είναι μια ομάδα πάρα πολύ σοβαρή και θα πρέπει να την νικήσουμε στο γήπεδο. Έχουμε προετοιμαστεί αναλύοντας τον αντίπαλο και πάμε για ένα αποτέλεσμα που θα μας δώσει την ευκαιρία να τελειώσουμε τη δουλειά στη Λευκωσία».