Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ο Λευτέρης Πετρούνιας έγραψε ιστορία στο Παρίσι. Ο Έλληνας αθλητής κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στους κρίκους και έγινε ο πρώτος σπεσιαλίστας στο συγκεκριμένο αγώνισμα με τρία Ολυμπιακά μετάλλια.

Ο Λευτέρης Πετρούνιας, που επέστρεψε πριν λίγες ημέρες στην Ελλάδα, έδωσε σύνθημα για το Λος Άντζελες. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Έλληνας αθλητής είχε πει ότι το Λος Αντζέλες είναι μέσα στους στόχους τους, αμέσως μετά την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο Παρίσι. Ανέφερε, μάλιστα, ότι οι νέοι κανονισμοί τον ευνοούν. Θυμίζουμε ότι ο Έλληνας αθλητής κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ρίο το 2016 και το χάλκινο στο Τόκιο.

 

 


Νιώθω ευγνώμων που ήμουν μέρος αυτής της φανταστικής Ολυμπιακής Ομάδας και τυχερός που έζησα για ακόμη μια φορά αυτήν την εμπειρία και εκπροσώπησα την χώρα μου.

Να κυνηγάτε πάντα τα όνειρά σας χωρίς να δίνετε σημασία στους επικριτές!

Η διαδρομή για Λος Άντζελες ξεκινάει», αναφέρει η ανάρτηση του Λευτέρη Πετρούνια

Το «Σπίτι της Γυμναστικής» θα πάρει το όνομα του Λευτέρη Πετρούνια

Ο αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, αποκάλυψε κατά την επιστροφή του Λευτέρη Πετρούνια πως το «Σπίτι της Γυμναστικής» θα στεγαστεί στο ποδηλατοδρόμιο και θα πάρει το όνομα του «Μίδα των κρίκων».

 

Πηγή: sportal.gr