Ο εκπρόσωπος τύπου της ΑΕΚ μας, Κυριάκος Δημητρίου, μίλησε στην Cablenet λίγο πριν το φιλικό με την Ανόρθωση.
Ανάμεσα σε άλλα, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΑΕΚ, είπε:
«Ήταν ένα δύσκολο διάστημα αυτό μετά τον αποκλεισμό. Πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να αναπροσαρμόσουμε το πρόγραμμά μας. Την άλλη βδομάδα θα δώσουμε άλλο ένα φιλικό ως πρόβα τζενεράλε. Αποφασίσαμε να αλλάξουμε προπονητή και περιμένουμε την απόφαση για τον επόμενο. Καλούμαστε να πάρουμε την πιο σωστή απόφαση. Δεν τίθεται θέμα χρόνου, αλλά σωστής απόφασης. Το ζητούμενο είναι να έρθει ένας άνθρωπος που να μπορέσει να δουλέψει κάτω από καλύτερες συνθήκες. Όσον αφορά τον προπονητή που έχει γραφτεί (σ.σ.: Μπεργκ) είναι ανάμεσα στους προπονητές που έχουν προταθεί. Ο Λέδες επανήλθε. Έχει απολογηθεί σε όλο το οικοδόμημα της ΑΕΚ και τους συμπαίκτες του. Δεν είχε να κάνει με τον προηγούμενο προπονητή η απόφαση που πήραμε τότε. Το αφήνουμε στο παρελθόν».