Λίγες ώρες μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες, ο ΛεΜπρόν Τζέιμς βρίσκεται ξανά στην Arena Bercy.
Και ο λόγος είναι ο τελικός των γυναικών, το τελευταίο παιχνίδι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού. Οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν την οικοδέσποινα Γαλλία, με τον «βασιλιά» να βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας.
Μάλιστα ο ΛεΜπρόν εμφανίστηκε στο γήπεδο έχοντας κρεμασμένο στο στήθος του το χρυσό μετάλλιο, ενώ εκεί βρίσκονται και οι παίκτες της Εθνικής Γαλλίας.
Πηγή: gazzetta.gr