Ο Άρης ηττήθηκε από τον Ολυμπιακό Πειραιώς με 1-3 στο στάδιο Άλφαμεγα στο πλαίσιο φιλικού αγώνα.
Οι Πειραιώτες όντας πιο ποιοτική αλλά και πιο έτοιμη ομάδα καθώς την επόμενη εβδομάδα αρχίσει το Ελληνικό πρωτάθλημα, κατάφεραν να προηγηθούν στο ημίχρονο με 3-0, εκμεταλλευόμενοι την αμυντική αδράνεια του Άρη, με τους Άμπι, Βέλντε και Μπιέλ να σκοράρουν. Στο δεύτερο ημίχρονο ο Άρης ανέβασε ρυθμό και μείωσε με τους Μπένγκστον και Σάβο, ενώ ο Μπακούλα έγραψε το τελικό 2-4 για τον Ολυμπιακό.
Ο Αλεξέι Σπιλέφσκι δύο εβδομάδες πρίν την έναρξη του πρωταθλήματος Κύπρου, έδωσε χρόνο συμμετοχής σε 21 ποδοσφαιριστές.