Απαντώντας στην κριτική που δέχτηκε μετά τον τελικό κυπέλλου Κύπρου, που έγινε τον προηγούμενο Μάϊο ανάμεσα στην Ομόνοια Λευκωσίας και στην Πάφος FC, όπου φορούσε μπλούζα της παφίτικης ομάδας, ο πρόεδρος Χριστοδουλίδης είπε πως είναι έντιμο και καθαρό να δείξεις ποιον υποστηρίζεις.
«Είναι η ομάδα μου. Μια ζωή ήταν η ομάδα μου. Μια ομάδα που δεν είναι από τις μεγάλες».
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε πως αν υποστήριζε μια μεγάλη ομάδα με πολλά πρωταθλήματα και κύπελλα θα τον κατηγορούσαν ότι εκμεταλλεύεται το φαινόμενο.
«Ήταν η ομάδα μου που πήγε πρώτη φορά στην τελικό κυπέλλου και θεώρησα σωστό και αυτό θα ξανάκανα. Δεν είναι κάτι που μετανιώνω».
Χαρακτηριστικά ο ΠτΔ είπε πως αν ήταν με φανέλα μεγάλης ομάδας πολλοί θα τον στήριζαν, αντίθετα με την κριτική που δέχθηκε.