Η νέα σεζόν άρχισε χθες για την Αθλητική Ένωση Τρούλλων, με τον καθιερωμένο αγιασμό και την πρώτη προπόνηση της ομάδας..
Η ανακοίνωση:
Νέα ποδοσφαιρική χρονιά...Νέοι ψηλοί στόχοι!!!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού και αισιοδοξίας, παρουσία του Δημάρχου Αραδίππου - Τρούλλων - Κελλιών και μελών του Δ.Σ της ομάδας Α.Ε. ΤΡΟΥΛΛΩΝ, ξεκίνησε το απόγευμα της Πέμπτης (8/8/2024), την προετοιμασία της, ενόψει της νέας ποδοσφαιρικής περιόδου 2024-25, της Επίλεκτης κατηγορίας της ΣΤΟΚ.
Αν και το φετινό ρόστερ άλλαξε σε μεγάλο βαθμό από την περσινή σεζόν, με κύριο χαρακτηριστικό, το νεαρό της ηλικίας της πλειοψηφίας των ποδοσφαιριστών, οι στόχοι παραμένουν εξίσου υψηλοί, και με νέο προπονητή τον Βάσο Μαύρου, έχοντας στο πλευρό του ως βοηθό, τον Ηρόδοτο Γεωργίου, αισιοδοξούν για την επίτευξη των τεθέντων στόχων της ενοποιημένης Ομάδας των Τρούλλων.
Πρίν την έναρξη της πρώτης προπόνησης, έγινε και ο καθιερωμένος αγιασμός από τον ιερέα της Κοινότητας Τρούλλων πάτερ Άγγελο, ενώ στην συνέχεια ο Προπονητής της ομάδας και το επιτελείο του, παρουσίασαν τους ποδοσφαιριστές και στα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, που παρευρέθηκαν στο Δημοτικό Στάδιο Αραδίππου.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις των δύο Προέδρων της ομάδας, κ. Γεώργιου Προκοπίου και Δημήτρη Χατζηαντώνη :
«Είμαστε περήφανοι για αυτήν την νέα ομάδα, και θέλουμε να πιστεύουμε πως και ΟΛΟΙ εσείς οι ποδοσφαιριστές και Τεχνική ηγεσία, θα πρέπει να νιώθετε την ίδια περηφάνια, γιατί αποτελείται την αφρόκρεμα, γιαυτό, ως Διοίκηση, απαιτούμε να δουλέψετε σκληρά για να μας δικαιώσετε και να πετύχουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ , τους αισιόδοξους στόχους μας.
Για να το πετύχουμε αυτό…θέλουμε και απαιτούμε από όλους, ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, και ΣΕΒΑΣΜΟ - ΣΥΝΕΠΕΙΑ. Αυτό είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας μας. Από πλευράς της Διοίκησης, θα είμαστε συνέχεια κοντά σας, και θα εκπληρώσουμε όλες τις υποχρεώσεις μας στο ακέραιο».
Τέλος, ο νέος Δήμαρχος Αραδίππου - Τρούλλων - Κελλιών κ. Χριστόδουλος Πάρτου, ο οποίος τιμούσε με την παρουσία του τον καθιερωμένο αγιασμό και την πρώτη προπόνηση της Α.Ε. ΤΡΟΥΛΛΩΝ, είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τους ποδοσφαιριστές αλλά και την Τεχνική ηγεσία και να τους ευχηθεί καλή επιτυχία στην νέα ποδοσφαιρική χρονιά.
«Είμαστε περήφανοι, γιατί ως νέος Δήμος, φιλοξενούμε την ενοποιημένη ομάδα του διαμερίσματος μας Τρούλλων, και θάθελα στο σημείο αυτό να επιβεβαιώσω πως ο Δήμος μας, θα είναι αρωγός και συμπαραστάτης στην προσπάθεια που κάνετε. Εύχομαι, με τη βοήθεια του προπονητή σας Βάσου Μαύρου, να ευοδωθεί ο στόχος σας και να πετύχετε τους τεθέντες στόχους σας, έτσι ώστε ΟΛΟΙ μας να νιώθουμε περήφανοι στον Δήμο μας», δήλωσε ο κ. Πάρτου.